Gå til innhold

THP8 X360 vs PS3 comparison

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De sier at PS3 versjonen har framerate-problemer, pluss at den ikke har online funksjoner. Dette spillet bør skaffes på 360, sier de. Jeg ser ikke mye forskjell på de to versjonene, men jeg har bare sett SD versjonen av filmen da, så.

Ihvertfall, dette er det spillet jeg gleder meg mest til. Untatt Halo 3, selvsagt. Har runna enern, toern, treern, firern og seksern, siden jeg digger sporten og spillene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

De ser vel ganske like ut, synes Jeff Gerstman hos Gamespot sa at PS3 så bittelitt bedre ut, men hadde større framerate-problemer enn 360-utgaven. Selv synes jeg de ser ganske like ut, og det er jo synd at framerate rammer begge utgavene.

Lenke til kommentar

Iginla har noe imot 360 og liker å rakke ned på den, men nei. Ting hakker ikke i 30FPS, iallefall ikke om den kan holde den stødig. Om du hadde spilt ett spill i 30 FPS og den holdt seg stødig ville du nok ikke merket noe hakking, men om det var ett 60 FPS spill hvor den ofte gikk ned til 30 så opp igjen, ville du merket det.

Om du ser noen av de andre postene til Iginla så merker du at ca 99% av de sier noe negativt om 360, så ta det han sier om den med en klype salt.

Lenke til kommentar
Begge ser helt like ut.

7266037[/snapback]

I følge EA vil det gå 2–4 år før vi merker noe som helst til at PS3 er sterkest. Selv da vil forskjellen være marginal.

7266087[/snapback]

Litt usaklig der, Dragon Hunter. La oss ikke starte en krig til?

Synd å høre at spillet går i 30 fps... Demoen hadde så bra flyt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Som en utvikler sa på E3(jeg husker ikke hvem) er forskjellen i grafikk mellom X360 og ps3 mindre enn forskjellen mellom ps2 og xbox.

Personlig synes jeg at grafikken har komt til et så høyt nivå at et spill har noe bedre eller dårligere grafikk ikke har noe å si for gameplayet lenger. Det er på animasjoner og slikt man ennå har et stykke igjen...,

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Som en utvikler sa på E3(jeg husker ikke hvem) er forskjellen i grafikk mellom X360 og ps3 mindre enn forskjellen mellom ps2 og xbox.

Personlig synes jeg at grafikken har komt til et så høyt nivå at et spill har noe bedre eller dårligere grafikk ikke har noe å si for gameplayet lenger. Det er på animasjoner og slikt man ennå har et stykke igjen...,

7266192[/snapback]

Tror helt sikkert folk sa noe lignende for 10år siden også, for min del så gleder meg til bedre grafikk langt inn i fremtiden :D tror det kommer til å bli kult :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er ikke nødvendig med personuthengig selv om man er uenige.

Siden Iginla har svart for seg, slettes ikke postene - men jeg vil ha meg frabedt flere personuthenginger i fremtiden. Ved gjentagelser vil poster kunne bli slettet uten forvarsel og warns utdelt.

Vennligst ikke kommenter denne posten. Reaksjoner taes på PM.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg begge versjonene ikke har utviklet særlig gameplay-messig fra forgjengerne. Ser en bort fra den gode grafikken, ser spillet skremmende likt ut som Underground 2. Rart at det også var såkalte bugs i spillet, i starten ser man karakteren får hele overkroppen inni en vegg. På tide at denne feilen ikke oppstår i denne spillserien snart...

Lenke til kommentar
Begge ser helt like ut.

7266037[/snapback]

I følge EA vil det gå 2–4 år før vi merker noe som helst til at PS3 er sterkest. Selv da vil forskjellen være marginal.

7266087[/snapback]

Har du en link til det utsagnet ditt? Eller er det noe du bare finner på?

Lenke til kommentar
Begge ser helt like ut.

7266037[/snapback]

7266087[/snapback]

Har du en link til det utsagnet ditt? Eller er det noe du bare finner på?

7266709[/snapback]

Ingen EA kis har sakt at PS3 er sterkest. Men jeg husker noen sa at det tok lang tid før man kanskje fikk se noen forskjeller. Det var bare å vente og se hvem sin favør det går til. eller noe sånt. Er ikke bombesikker men jeg tror en eller annen nisse hadde sakt det.

Meningsløst spør du meg. Utviklerene som lager samme spillet til begge konsollene, gidder ikke å stresse med å optimalisere hver enkel konsoll. (tar for lang tid, og for mye penger)

Lenke til kommentar
Ingen EA kis har sakt at PS3 er sterkest. Men jeg husker noen sa at det tok lang tid før man kanskje fikk se noen forskjeller. Det var bare å vente og se hvem sin favør det går til. eller noe sånt. Er ikke bombesikker men jeg tror en eller annen nisse hadde sakt det.

Meningsløst spør du meg. Utviklerene som lager samme spillet til begge konsollene, gidder ikke å stresse med å optimalisere hver enkel konsoll. (tar for lang tid, og for mye penger)

7266959[/snapback]

Jaja, nok om den saken. :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg synes også at det så helt like ut.

Det blir andre faktorer som er viktigere for sluttresultatet enn ps3/xbox360.

TV/projektor, kabler ...

Personlig foretrekker jeg 100" projektor med 480p før 32" LCD TV med 720p, men det er nå bare min mening!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...