Gå til innhold

Ny telefon, savner Ericsson t39

O_K

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal ha ny telefon, og har begynnt å tenke tilbake på siste telefonen jeg faktisk var fornøyd med. Det var Ericsson t39, den hadde "alt" av teknologi, var liten, hadde klaff forran tastene så de var beskyttet og ikke minst en "ripefri" skjerm. Jeg greide aldri å få riper i min til tross for at den lå med nøkler og annet rask. Denne telefonen brukte jeg i over 3 år.

Etter denne telefonen har jeg hatt SE t610 og SE k750. Begge disse har sett ut som om jeg har brukt sandpapir på skjermen, og joysticken har sluttet å virke.

Ble derfor litt glad for at EL71 fra BenqSiemens kom, men dessverre tør jeg ikke kjøpe den nå med den uavklarte servicesituasjonen som er. Dessuten mangler den en ting jeg bruker mye på K750, RADIO!

Tror mine krav til ny telefon er kamskjel (For å få beskyttet skjerm / taster), samt blåtann og radio. Utover dette har jeg ingen spesielle krav, men liten størrelse er å foretrekke fremfor mange funsjoner. Skal jeg ta bilde har jeg ixus, skal jeg sjekke en avtale har jeg min trofaste palm Vx

Har sett litt på SE z550 og Krzr K1, men blir liksom ikke overbevist.

Og selvfølgelig, har noen en t39 :love: liggende å støve...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsung er har del fine klapptelefoner, men når ikke helt opp når det gjelder funksjoner og batteritid. E730 er vel den eneste klapp jeg har hatt fra Samsung, og det som irriterte meg var:

- ikke ring og vibrere samtidig.

- laber batteritid - maks 3 dager med normal bruk

- Knotete menysytem

- noe ustabil BT

- headsettet som fulgte med, holdt ikke mål

- noe fargerikt meny (min mening)

Ellers en knalll telefon som jeg angrer på å solgte den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...