Christian_ Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Sitter her nå på en Dell Inspiron 640m, og sliter med hurtigknappene som sitter foran på tastaturet. Bilde: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Når jeg slår på PC-en fungerer knappene kun første gangen. Og deretter skjer ingenting med volum eller noe annet jeg vil skal skje. Pc-en reagerer på at jeg tykker da volumgrafen kommer opp, men den verken øker eller synker. Jeg fant ut at om jeg gikk inn manuelt og endret volumet på volumkontroll så fungerte knappene en gang til. Men nok en gang fungerer de bare en gang. Hva kan grunnen til dette være? Jeg har ikke installerte noen nye drivere eller lignende som skal ha noe av bedytning. Takker for alle svar Mvh Christian Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg slenger meg på denne. Har en Inspiron 9300. Problemet oppstod først da jeg reinstallerte XP og oppgraderte til Bios A5. Noen som har noe clue? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Hm, prøver igjen. Ingen som vet? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 prøvd å avinstallere og reinstallere Dell Quickset? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) prøvd å avinstallere og reinstallere Dell Quickset? 7282158[/snapback] Hm, hvordan kan jeg gjøre det? EDIT: Prøvde å trykke på repair i legg til eller fjern programmer. Men måtte vissnok ha en data2.cab fil. Hvor kan jeg finne denne? Har ikke fått med noen CD Endret 14. november 2006 av chs89 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Regner med Quickset kan lastes ned fra Dells sider (tok en kjapp tur innom, men fant det ikke med en gang). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå