Roug Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Så at kentsfield har poppa opp på komlett! har tenkt å oppgradere pcen snart igjen med en slik en, men så er spørsmålet mitt, er det egentlig no vits nå? Spiller en del spill, vil jeg komme til å merke stor forskjell, vist ikke spille er kompatiblet med 4 kjerner? Takk for svar Lenke til kommentar
Asarin Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Så at kentsfield har poppa opp på komlett! har tenkt å oppgradere pcen snart igjen med en slik en, men så er spørsmålet mitt, er det egentlig no vits nå? Spiller en del spill, vil jeg komme til å merke stor forskjell, vist ikke spille er kompatiblet med 4 kjerner? Takk for svar 7265103[/snapback] Meget få spill som drar nytte av flere kjerner er ute akkurat nå. Den største fordelen man får med dette er bedre multitasking, du kan gjøre flere ting samtidig ^^. Endret 12. november 2006 av Asarin Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 som Asarin sier, å oppgradere til kentsfield nå er unødvendig med mindre du driver med mange og tunge ting samtidig. med mindre du er så hardcore gamer at du spiller 4 spill samtidig da Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Å kjøpe kentsfield nå er null vits. Den prisen er over det meste av hva lommebøkene våre greier. Intel har sakt at det etterhvert vil komme billigere alternativer i 4 kjerner familien, og AMD's Quad Father vil sørge for at prisen på kentsfield vil dette. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 ok, da venter jeg, koser meg med nytt 3dkort da Takk for svar:) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) dual slår faktisk kentsfield i spill, så den er ikke noe spill-cpu...man har så vidt begynt å bruke 2 kjerner. Leste dette i en test. Så en liten trøst, din e6600 er bedre i spill. Endret 12. november 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå