_-tommy-_ Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Har nettopp kjøpt meg en ny bæbar (Asus A6M). Probleme er at jeg ikke får til å bruke nettverke i den, verken trådløst eller vanlig får jeg til å funke, har installert kortene på nytt flere ganger og innstallert hele datan på nytt uten at det virker. Når jeg aktiverer lokal tilkobling blir den deaktivert med engang p.g.a kommer frem at nettverkkabelen er koblet fra, men den er jo koblet til.Og når jeg skal pinge så står det at medium er frakoblet.Vet ikke hva jeg skal gjører mere, håper noen her kan hjelpe meg... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Du har sjekket at kabelen holder standarden sin, altså at den virker? Lenke til kommentar
_-tommy-_ Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Du har sjekket at kabelen holder standarden sin, altså at den virker? 7265433[/snapback] Den virker på min andre data, så ja den er i orden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå