L2killer Skrevet 11. november 2006 Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Hei! Har nå installert Ubuntu 6.10 og har ikke system på noe her, så da lurte jeg på om noen kunne hjelpe meg litt...? 1. Jeg prøvde å installere Cedega men den kunne ikke installeres 2. Hvordan får jeg brukt Lime Wire? Jeg prøvde den Linux versonen, men den kunne ikke installeres. Er det sånn at jeg ikke kan bruke rpm filer? Hvordan skal jeg da få installert programmene? Det Cedega jeg er mest interessert å vite mer om, slik at jeg får spilt Lineage :!: +++ Det er mange mapper og andre steder som jeg ikke har tilgang til Jeg har for eksempel ikke tilgang til harddisken min, hvorfor ikke? Er det noe jeg kan gjøre? Endret 11. november 2006 av L2killer Lenke til kommentar
wil Skrevet 11. november 2006 Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 Hmmmm. Hvis du hadde lest på overskriften på katogoriene på dette forumet, så hadde du skjønt at dette spørsmålet IKKE skal stilles under BSD/Unix katogorien. Denne passer desidert bedre under Linux katogorien. Lenke til kommentar
L2killer Skrevet 12. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Hmmmm. Hvis du hadde lest på overskriften på katogoriene på dette forumet, så hadde du skjønt at dette spørsmålet IKKE skal stilles under BSD/Unix katogorien. Denne passer desidert bedre under Linux katogorien. 7265992[/snapback] Obs.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå