Bushmills Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 (endret) 16 kg manualer til 22 kg manualer på 3-4 uker er jo fantastisk! Lurer på om jeg kan ta romaskin og "Dumbell upright row" Legger ved Treningsplan i Word dok. Dere kan jo gjøre endringer, lagre og sende tilbake. Nå skal jeg stappe i meg havregrøt! Nam Treningsplan_2006.doc Endret 12. november 2006 av Bushmills Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Ser du ikke har tilgjengelighet på studio, men det er fullt mulig å få bra styrketrening hjemme også Havregrøt er bra mat Selv om det er kjedelig For å kommentere programmet: Du har et bra utgangspunkt. Vi starter på toppen: Mandag -Push ups: Bra øvelse til en viss grad. Når du tar over 30 reps burde du begynne å tenke på belastning på ryggen. Prøv da å få belastningen opp på ryggen og ikke ned i korsryggen. Vil også anbefale hantelpress - Konsentrasjons curl er også fin, men nå vil jeg faktisk prøve å legge til en bicepsøvelse( ) Kjør også hammer curls eller vanlige hantel curls (gjerne med vridning også) og kjør heller 2x12 i settxreps. - Tricepsen kan du også putte på en øvelse å minske med et sett slik at det blir 2x12 der også. Hvor tunge hantler har du? Så skal jeg anbefale noen øvelser tilpasset hanteltyngden. Onsdag Ser bra ut Fredag Ser bra ut det du har, men husk på at du har et helt arsenal av øvelser å benytte her! Varier fra uke til uke og prøv så mye som mulig Gjelder alle muskelgrupper også). Romaskinen er veldig bra og det samme med den andre. Men jeg ville nok legge på en øvelse eller to til og heller kjøre romaskinen som oppvarming. Millitærpress kan utføres med hantler, det samme med Shrugs, sidehev og fronthev. Du finner vel mange øvelser her: http://www.iform.no/pub/kat.php?id=7 Bare å spørre ivei hvis noe er uklart eller du lurer på noe Jeg fikk en forespørsel om å skrive om bulking og deffing. Jeg skal prøve å få gjordt det imorgen i gymtimen... Selv er jeg skada for øyeblikket Ikke spesielt artig når man egentlig var i form til å bygge... Mens jeg venter på å bli frisk så får jeg følge med litt her Så da er det bare å kaste seg i gang med treningen gutten min! Endret 12. november 2006 av Lord-of-the-End-Times Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hvorfor anbefaler du å øke på med enda mer biceps/triceps-øvelser, Lord-of-end-times? Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Jeg anbefaler ikke å øke, men å fordele øvelsene på to forskjellige øvelser isteden for én. Det øker riktignok med ett sett, men når det skifter øvelse så vil det være lettere å gjennomføre enn å kjøre 3 sett av samme øvelse, samtidig som man får mer variasjon. Endret 12. november 2006 av Lord-of-the-End-Times Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Jeg anbefaler ikke å øke, men å fordele øvelsene på to forskjellige øvelser isteden for én. Det øker riktignok med ett sett, men når det skifter øvelse så vil det være lettere å gjennomføre enn å kjøre 3 sett av samme øvelse, samtidig som man får mer variasjon. 7272935[/snapback] Hei og takk for svar! Bruker 9-10 kg vekter. Mandag: Biceps: Concentration Curl 2x12 Hammer Curl 2x12 Triceps: Dumbell Single Arm 2x12 Hantel kickback 2x12 Fredag: Oppvarming med Romaskin! Shrugs En arms hantelroing Har også bestillt Chin-up stang som festes i dørkarmen. (Sikker på jeg ikke river hele greien ned?) Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 lag deg ett dips stativ også. Det er rimelig enkelt (selv har jeg bare 4 arb. krakker som jeg smeller 2 og 2 oppå hverandre og legger 2 2"2 planker imellom, voila, dips stativ) Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Nå ser det bra ut Husk å spis bra med mat, ikke skulk unna, så vil du nok merke forskjellen etter ei stund. Har også bestillt Chin-up stang som festes i dørkarmen.(Sikker på jeg ikke river hele greien ned?) Bare sørg for å feste den godt Lykke til med treningen og kom gjerne med hvordan det går og spørsmål. Nå legger jeg meg. Natta Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg er fremdeles forskrekket over å se at 1 av 2 treningsøkter har fokus på biceps/triceps. Og hva skjedde med onsdags-treninga? Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Jeg er fremdeles forskrekket over å se at 1 av 2 treningsøkter har fokus på biceps/triceps. Og hva skjedde med onsdags-treninga? 7273801[/snapback] Mandag: Bryst, Biceps, Triceps. Onsdag: Bein legger og mage. Fredag: Rygg. Nå må jeg på skole. Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Ikke glem skuldrene Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Ikke glem skuldrene 7274503[/snapback] Skulderpress, men denne trener jo triceps også da http://www.coopersguns.com/videos/exercise...shoulder-press/ Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jess da. Den er fin. Samme prinsippet som millitærpress. Jeg regner med du har gjennomført treningen idag? Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Jess da. Den er fin. Samme prinsippet som millitærpress. Jeg regner med du har gjennomført treningen idag? Hvordan gikk det? 7277848[/snapback] Heisann. 1) Push ups: 25 x 3 2) Cons. Curl 12 x 2 3) Dips 12 x 2 4) Hammercurl 12 x 2 (8 Kg manualer) Gikk ganske bra, ganske tungt på slutten! Etterpå skalv hendene, deilig Så spiste jeg banan og havregrøt! Treningstid: ca 30-40 min (tok ikke tiden) Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Ser bra ut detta. Nydelig dips! Å skjelve er godt, og jeg tipper at du fikk en ganske god pump også Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Ser bra ut detta. Nydelig dips! Å skjelve er godt, og jeg tipper at du fikk en ganske god pump også 7278599[/snapback] Armhevingene var utrolig slitsom ja. :!: PS. Helt til slutt tok jeg Forearm Curl Kanskje jeg skulle begynt å skrive logg? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Ser bra ut detta. Nydelig dips! Å skjelve er godt, og jeg tipper at du fikk en ganske god pump også 7278599[/snapback] Armhevingene var utrolig slitsom ja. :!: PS. Helt til slutt tok jeg Forearm Curl Kanskje jeg skulle begynt å skrive logg? 7279031[/snapback] For all del skriv en logg, bra steder du kan skrive logg; www.treningsforum.no og www.iform.no/form. Endret 13. november 2006 av DNA Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Mhm.Si hva du heter så skal jeg følge med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå