espen118 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Hei Jeg har en Western Digital My Book 320 gb. Jeg fikk den i dag. Det sies at den skal formateres og det gjore jeg. Brukte det diagnostics som følgte med. Men få finner jeg ikke den. Den ligger ikke inne på Min datamaskin. Hva skal jeg gjøre? Endret 11. november 2006 av espen118 Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hei Jeg har en Western Digital My Book 320 gb. Jeg fikk den i dag. Det sies at den skal formateres og det gjore jeg. Brukte det diagnostics som følgte med. Men få finner jeg ikke den. Den ligger ikke inne på Min datamaskin. Hva skal jeg gjøre? 7264785[/snapback] Prøv å koble den i annen USB-port se om det kommer frem noe da. Lenke til kommentar
espen118 Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Nei det funker ikke. Den er kobla til, det står det på den tryggfjerning. men den kommer ikke opp på min datamaskin. Lenke til kommentar
espen118 Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Siden den funka første gangen jeg kobla den til. Da så jeg alt. men etter jeg formaterte den ser jeg den ikke på min datamaskin. Er det noe med auto kjør eller no? Hva er galt? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Sjekk Diskbehandling (Disk Management). http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm Se om du finner den der, kanskje den ikke har noen bokstav. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Start - kjør: "diskmgmt.msc" Lenke til kommentar
espen118 Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Når jeg åpner den diskmgmt.msc kommer det disk1 ukjent ikke initialisert. og 320 gb Utildelt Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Da høyreklikker du på disken, velger initialiser, og formaterer etterpå.. Lenke til kommentar
espen118 Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Å tusen takk. Men nå har jeg den i FAT32 format hvordan bytter jeg det. Må jeg formatere hele på nytt? Lenke til kommentar
espen118 Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Glem det jeg fiksa det selv. Men takk for all hjelp Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 I første post sier du "den skal formateres og det gjore jeg". Men resultatet ble "320 gb Utildelt". Så det du gjorde var nok ikke å formatere, du fjernet partisjonen. Det er sånt man lærer litt av (forhåpentligvis). Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Bra du fikk det til til slutt da! Nå må du huske å ikke flytte på disken når den står på, og alltid bruke trygg fjerning av maskinvare før du skal skru den av. Og hvis du bruker den til backup, må du huske på at ved backup gjelder det å ha samme data flere steder, ikke bare legge det over på den eksterne, for å så slette det på PCen og tro man har backup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå