Haraldson Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 To venner av meg flytta tidligere i høst inn i eget hus sammen. Til jul blir to til tre. Tenkte å gjøre litt stas på folka og kjøpe en kombinert innflytnings-, "ferske foreldre" og julegave, og det er også der det stopper for meg og jeg må tilkalle hjelp. Har noen forslag til artige ting, som samtidig har nytteverdi og som det kanskje til og med ofte er bruk for i slike situasjoner? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Microbølgeovn til å varme melk og barnemat, samt popcorn. Ikke kjempegøy, men nyttig. Skal du ha noe gøy så ville jeg kjøpt ballonger, for like mye som en microbølgeovn ville kostet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Hehe, unyttig dog. Har seg sånn at de har mikrobølgeovn også... Gaver skal liksom ikke være lett. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Vippestol til barnet. Som pappa til ei 2 måneder gammel jente vet jeg at det er en meget kjekk sak. Se på denne, jenta mi digger å sitte i den, lys som blinker og risting i rompa... Koster ikke allverden heller. Babyen kan sitte i den fra den er 1 måned frem til den blir for stor, og det er usannsynlig greit å ha en plass å sette fra seg babyen når man må ha frie hender. Endret 12. november 2006 av gorber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå