just_me Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 ønsker anbefaling til USB lydkort pris: det som må til Lenke til kommentar
catosim Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) ønsker anbefaling til USB lydkortpris: det som må til 7264682[/snapback] Først....hvis du har mulighet bør du vurdere Firwire kort istedetfor USB, FW har en bedre overføringsprotokoll for lyd enn USB, og du belaster prosessoren og systemminnet mye mindre med FW. Det kan også i noen tilfeller være mer systemkonflikter med USB enn FW. MEN når det er sagt, så finnes det mye bra på USB markedet - og oftest til en lavere pris enn FW- Jeg anbefaler noen gode produseneter som M-audio, ESI eller Roland. De har alle lydkort i flere prisklasser, og har vært i markedet noen år. sjekk ut hjemmesidene til bl.a ibsenstudio.no, procom.no, sond1.no og prolyd.no. her vil du sikkert finne noe som passer. det finnes flere forhandlere hvis du bare søker litt. Husk at det går an å prute! MVH Ca2 Endret 12. november 2006 av catosim Lenke til kommentar
just_me Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 ønsker anbefaling til USB lydkortpris: det som må til 7264682[/snapback] Først....hvis du har mulighet bør du vurdere Firwire kort istedetfor USB, FW har en bedre overføringsprotokoll for lyd enn USB, og du belaster prosessoren og systemminnet mye mindre med FW. Det kan også i noen tilfeller være mer systemkonflikter med USB enn FW. MEN når det er sagt, så finnes det mye bra på USB markedet - og oftest til en lavere pris enn FW- Jeg anbefaler noen gode produseneter som M-audio, ESI eller Roland. De har alle lydkort i flere prisklasser, og har vært i markedet noen år. sjekk ut hjemmesidene til bl.a ibsenstudio.no, procom.no, sond1.no og prolyd.no. her vil du sikkert finne noe som passer. det finnes flere forhandlere hvis du bare søker litt. Husk at det går an å prute! MVH Ca2 7267780[/snapback] takk prute ja, jeg har "bakvei kontakt" på norek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå