steelsimon Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Har en bærbar Medion som ikke er helt som den skal...hver gang jeg kjører et virus søk så enten låser maskinen seg eller den slår seg helt av. Har nå forsøkt AVG og Avast, skjer det samme med begge programmene. Har også kjørt Ad-aware, Spyware Doctor og spy sweeper...samme skjer der også. Noen gode forslag til hva jeg bør gjøre bortsett fra å kaste møkka ? Lenke til kommentar
jimmil Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 JA HAR SKJED MEG FÅR det er det virus . for å fikkse det må du ta en system gjennopretning med cden som fulgte med.... Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Har en bærbar Medion som ikke er helt som den skal...hver gang jeg kjører et virus søk så enten låser maskinen seg eller den slår seg helt av.Har nå forsøkt AVG og Avast, skjer det samme med begge programmene. Har også kjørt Ad-aware, Spyware Doctor og spy sweeper...samme skjer der også. Noen gode forslag til hva jeg bør gjøre bortsett fra å kaste møkka ? 7264680[/snapback] Overoppheting? Går alle viftene som normalt? Prøv og finn ut temperaturene på PC-komponentene. SpeedFan Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Gå inn på kontroll panelet -> system -> avansert -> "startup and recovery" (vet ikke hva det heter på norsk), tykk innstillinger. Under systemfeil delen, trykk på "automatisk omstart (restart)" så boksen blir blank. Da skal du få en "bluescreen" i stedet for at maskinen slår seg av, les hva som står der, og post her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå