jossa Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 er det noen som vet om pappmasje har god evne til og isolere lyd? finnes det noe annet, enkelt, og som du har i huset som isolerer lyd godt? _________________ data er oppskrytt og forsvinner vel om noen år når folk går lei tenker jeg. -Dan Hansen- [ Denne Melding var redigert av: jossa på 2002-11-12 16:38 ] Lenke til kommentar
Sykebil Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 En gammel madrass ellers alt som inne holder luft i seg glava går også men det bør jo helst ikke støve Det du kan gjøre er å lakke glavaen med bil-lakk er ikke å anbefale kjøp heller porolon fra clas eller biltema Lenke til kommentar
jossa Skrevet 12. november 2002 Forfatter Del Skrevet 12. november 2002 hva med montasje skum da? Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Quote: Den 2002-11-12 16:48, skrev Sykebil:En gammel madrass ellers alt som inne holder luft i seg glava går også men det bør jo helst ikke støveDet du kan gjøre er å lakke glavaen med bil-lakk er ikke å anbefale kjøp heller porolon fra clas eller biltema Er du kjent med reglen "Heng ham ikke vent til jeg kommer" ?? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 , og ordspill er qlt stemmer for denne: Heng ham, ikke vent til jeg kommer Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Egg kartonger..den enden som holder egga. Husker de ble brukt en del i taket på ungdomsklubber på 80 tallet for å lydisolerer dem fra omverden. AKIRA Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Det er jo ikke så vanvitig dyrt og kjøpe MagicFleece fra Micoplex eller noe... Er verdt prisen! Lenke til kommentar
Sykebil Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Er du kjent med reglen "Heng ham ikke vent til jeg kommer" ?? er det en trussel så må du nok ta med deg noen flere for å ta meg men vis det gjelder det jeg skrev SÅ SPURTE HAN OM HVA HAN KUNNE BRUKE ikke om det er så smart å bruke det jeg vet at alt det jeg skrev støver men det demper lyd godt SO SHUT UP hvorfor tror du at når de lydisolerer vegger bruker de glava eller når de lydisolerer ventilasjonsanlegg. Jeg skal love you at jeg har byggd noen flere lydfeller enn deg Lenke til kommentar
jossa Skrevet 16. november 2002 Forfatter Del Skrevet 16. november 2002 takk for alle svar trenger ikke poste noe mere nå min hd er dø.... under pro. STFU døde min 20gig stille in *snufs* tror det blei for varmt.... håper at han ikke merket noe... jaja den neste blir nok en baracuda 120 noen meninger om den? Lenke til kommentar
Sykebil Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 fin den jeg har en selv Lenke til kommentar
jossa Skrevet 16. november 2002 Forfatter Del Skrevet 16. november 2002 er den stillegående, pålitelig, robust osv.... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Quote: Den 2002-11-16 21:57, skrev Sykebil:Er du kjent med reglen "Heng ham ikke vent til jeg kommer" ?? Sykebil tok ikke den, tydeligvis? Han er nok bokstavelig talt ute å kjøre, når det gjelder bruk av komma og punktum! Slå av blålyset, sett ned farten, og tenk deg om litt før du poster neste innlegg! :razz: Lenke til kommentar
jossa Skrevet 16. november 2002 Forfatter Del Skrevet 16. november 2002 drit i å mobbe sykebil..... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Quote: Den 2002-11-16 21:57, skrev Sykebil:[....] neonX prøvde å fortelle deg at setninger kan forandre karakter etter hvordan man tegnsetter. F.eks: Heng ham, ikke vent til jeg kommer. Heng ham ikke, vent til jeg kommer. Setningen din i ID:2: "Det du kan gjøre er å lakke glavaen med bil-lakk er ikke å anbefale kjøp heller porolon fra clas eller biltema" går i samme sjanger som eksempelet. Så ta en chillpill og ro deg litt ned. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Quote: Den 2002-11-16 22:49, skrev jossa:drit i å mobbe sykebil..... Hm, det var vel ikke meningen å mobbe da! Ble det oppfattet slik, så beklager jeg det! Forskjellige materialer har forskjellige egenskaper mht støydemping. Er man ute etter å redusere lavfrekvent støy, så duger nok blymatter og lignende best. Pappmache er muligens bedre egnet for å dempe høyere frekvenser, så det kommer litt an på hva slags lyd som skal dempes. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 16. november 2002 Forfatter Del Skrevet 16. november 2002 ok ok ok la oss drite i kommaer og mobbing... hvem som hadde rett og hvem som hadde feil det er snakk om en hd men den døde natt til i dag.... obduserte den nå nettopp ikke morro det.. ska kjøpe meg en ny bracuda 120 å nå er spørsjmålet hvordan tjene penger fort og mye... nei ikke prostitusjon trenger vel 1500 til den noen ide? _________________ data er oppskrytt og forsvinner vel om noen år når folk går lei tenker jeg. -Dan Hansen- [ Denne Melding var redigert av: jossa på 2002-11-16 23:14 ] Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 vegg-til-vegg teppe skal være genialt. Det har jo gummibakside, løen forside og er antistatisk behandlet fra fabrikk. Stikk på teppeland eller.no, og få noe kapp. Du finner sikkert i den fargen du ønsker. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 16. november 2002 Forfatter Del Skrevet 16. november 2002 hey d var jo en god ide lage en kasse av det pluss en lydfelle og ei vifte på 7 volt.... Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Forskjellige materialer har forskjellige egenskaper mht støydemping. Er man ute etter å redusere lavfrekvent støy, så duger nok blymatter og lignende best. Pappmache er muligens bedre egnet for å dempe høyere frekvenser, så det kommer litt an på hva slags lyd som skal dempes. Min maskin kan vel brukes som subwoofer når alle vifter er på.. kanskje jeg skal sveise fast noen bly/stål plater innvendig, blir sikkert mye stillere. Jeg mener også og ha lært at blyplater gjør vekten på kassn din mye lettere, og det er jo praktisk når man skal på lan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå