eirik_lol Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hei... Er et litt dumt spørsmål men hva har cl å si, kan jeg kjøpe en aen cl en den so er i fra før?. er det noe ytelses forsjell? Hilsen Eirik Lenke til kommentar
Bentrix Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hei...Er et litt dumt spørsmål men hva har cl å si, kan jeg kjøpe en aen cl en den so er i fra før?. er det noe ytelses forsjell? Hilsen Eirik 7264299[/snapback] Ja det er ikke noe problem cl sier bare vor bra di er (latency) lavere desto bedre men koster som sagt mer, men fpb må vere helst det samme kjører du forskjellige brikker (Front side bus) vil du ikke få raskere pc en den tregeste brikken, (den med høyest CL tal, modellen må vere den samme, står i brukerhåndboka på di første sidene vilke ram hovedkorte støtter hz 333/400/800 osv. Jeg har en pc med 800 fsb og velger ram brikker som er pc 6400 Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Hei...Er et litt dumt spørsmål men hva har cl å si, kan jeg kjøpe en aen cl en den so er i fra før?. er det noe ytelses forsjell? Hilsen Eirik 7264299[/snapback] Ja det er ikke noe problem cl sier bare vor bra di er (latency) lavere desto bedre men koster som sagt mer, men fpb må vere helst det samme kjører du forskjellige brikker (Front side bus) vil du ikke få raskere pc en den tregeste brikken, (den med høyest CL tal, modellen må vere den samme, står i brukerhåndboka på di første sidene vilke ram hovedkorte støtter hz 333/400/800 osv. Jeg har en pc med 800 fsb og velger ram brikker som er pc 6400 7265435[/snapback] ok... takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå