Gå til innhold

nederland vil forby ansiksslør

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
men stemmer med nåtidens krig?

7387772[/snapback]

Ja, hvis du anser George W. Bush som en religiøs mann. Mulig han ber mye i forbindelse med Irak-krigen han startet.

7387830[/snapback]

Det er ikke så interessant hva vi tror om guttens religiøsitet, men mere skremmende er det hva han selv fantaserer om den samme. Personlig tror jeg han er en type som er religiøs så lenge han får sitte på fremste benk i kirken.

Lenke til kommentar

Poenget var at det per i dag er helt motsatt. Man aksepterer alt muslimer gjør fordi de er brune, og fordømmer kristne fordi de "burde vite bedre".

7396103[/snapback]

Er din påstand at de som er for at mennesker skal få gå med slør aksepterer alt muslimer gjør? Håper virkelig ikke det er det nivået debatten skal ende, hvor man setter sine meningsmotstandere i bås og serverer et lass med stråmenn.

men når det kommer til det å dekke til hele ansiktet som hindrer folk å identifisere dem, da går det for langt, da kan jo hvem som helst vandre rundt med finlandshetter da?

7369867[/snapback]

Er ikke ulovlig det.

Skulle ikke forundre meg om det fortsatt vil være lovlig å gå med finlandshetter i Nederland, men ikke med ansiktsslør. :wee:

Lenke til kommentar

Er din påstand at de som er for at mennesker skal få gå med slør aksepterer alt muslimer gjør? Håper virkelig ikke det er det nivået debatten skal ende, hvor man setter sine meningsmotstandere i bås og serverer et lass med stråmenn.

Det er ikke stråmann når det er sant. Det er bare tragisk.

Hvite europeiske rasismeapologetikere godtar uanstendig oppførsel av ikke-hvite mennesker mer enn de gjør hvite. Dog er det min subjektive oppfatning at grunnlaget for dette er fordi de anser folk fra andre verdensdeler som mindre intelligente.

Ergo er apologetikerne de virkelige rasistene. Altså, forutsatt at det stemmer da.

Endret av guardianpegasus
Lenke til kommentar

Er det noen innlegg på denne siden som ikke er OT?

Religion er vel egentlig ikke det viktigste temaet her. Skal en stat få lov til å bestemme hva en inbygger skal gå kledd i? Hva blir det neste? Skal de bestemme hvilken farge folk skal ha på bilene sine?

Lenke til kommentar

En rasismeapologetiker, altså en som forsøker å "gjøre godt" mot folk av andre hudfarger for måten hvite har diskriminert fargede før i tiden eller de tror mange gjør det selv nå i dag.

En blitzer eller såkalt "antirasist" med andre ord.

Den største gjengen med rasister som finnes, og som har dobbeltstandard i alt de foretar seg der de forsvarer gærne og voldelige brune mennesker (særlig muslimer) og angriper smågærne og ikke fullt så voldelige (mer eller mindre)hvite mennesker (kristne og jøder).

Lenke til kommentar

7406930[/snapback]

Og om det ikke er sant da? Jeg er en varm tilhenger av at folk må få gå med slør. Det handler om prinsipper. Myndighetene skal ikke diktere kleskodekser på den måten her.

Når det skal sies så er jeg ingen tilhenger av religion, det være seg muslimsk tro, kristen tro, jødedom eller hva det nå skal være. Jeg får avsmak for mye av det som gjøres i Allah sitt navn.

Men det som er trist er at du viket fra saken og stemplet meningsmotstandere. Debaterer man mot deg i denne saken her må man i tillegg påpeke at man ikke er tilhenger av alt muslimer gjør. Fordi du slenger ut en påstand om meningsmotstanderne som ikke engang er on-topic, ei heller er riktig.

Det bør ikke være nødvendig for meg eller noen andre som er tilhenger av at kvinner skal få velge sine klær selv å påpeke at man ikke er tilhenger av alt muslimer gjør, men det blir i praksis realiteten når du fører debatten over på et slikt nivå.

Lenke til kommentar

7406930[/snapback]

Og om det ikke er sant da?

7414634[/snapback]

Eh.. hvor er det du bor ? Det pegasus sier er helt riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...