Gå til innhold

qtek 9100 , problem med installering av program

Zungam

Anbefalte innlegg

Hei...

Jeg har blitt avisbud, og i den anledning har jeg fåt utlevert en qtek pda 9100.

Har også kjøpt meg et minne kort på 1 GB.

Problemet mitt er at når jeg prøver å installere diverse program hentet ifra tips på dette forumet så kommer det alltid opp en feilmelding:"dette er ikke et gyldig povket pc program"..

Alle programmene er faktiskt beregnet for pocket pc...Hva kan være galt?

Jeg ønsker jo å oppdatere ROM-en på pda-en, men da blir jo alt slettet og jeg innehar jo program som er beregnet for avisbud-firmaet, som f.eks budbok, pakketransport, etterlevering osv..ALle begynner med GLT foran seg...

Jeg har jo ikke tilgang på disse programmene og kan derfor ikke gjøre en oppdatering uten å spørre budfirmaet først, noe som jeg vegrer meg for...

På info om PDA-en finner jeg dette:

Microsoft Windows Mobile Tm Versjon

OS 5.1.70 (Build 14406.1.1.1)

Copyright 1996-2005 Microsoft

Dette programmet er beskyttet av amerikanske og internasjonale lover om opphavsrett.

Prosessor: OMAP850-

Minne:44,11 MB

Utvidelsespor: I bruk

Enhetsinformasjon:

ROM-versjon: 1.3.7.12 NOR

ROM-dato: 9/29/05

Radioversjon: 01.04.10

Protokollversjon: 4.0.13.17

ExtROM-versjon: 1.3.7.121

Maskinvare:

Modellnr: WIZA200

Har noen tips om hva som kan være galt...?

Minnekortet er et kingston mini-sd kort på 1 GB

Lurer også på om hvordan jeg skal koble meg på hjemmenettverket mitt og komme innpå internett...jeg forstår ikke de forskjellige nettverkkortene som kan brukes...

Takker for all hjelp...

P.s Kan denne pdaen spille av vanlige avi.-filer som f.eks prison break og lost?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av dem nyere programmer krever en del compact framework 2 på pocket'en med windows mobile 5. Mangler dette, så får du feilmeldinga "dette er ikke et gyldig pocket pc program". Så hvis programmene krever compact framework 2, må dette installeres på pocket'en ved hjelp av activesync. Compact framework 2 lastes ned fra Microsoft og er gratis.

Lenke til kommentar

OKEY...Nå har jeg fått en del program installert på pda-en..

Nytt problem: Tcmp spiller ikke av mpeg4-altså en vanlig avi-fil av prison break...

Er det ikke mulig å få avspillt denne filen skikkelig uten å måtte konvertere?

Fordi filen blir på en måte avspilt men ikke skikkelig dvs konstant flakking av bildet og aldri noen klare skjermbilder...Tips?

Men så er det dette med trådløst nettverkskort...

Hvordan kobler jeg meg opp på mitt hjemmenettverk?

En enkel guide hadde vært fint(gjerne forklar alle de kortene som er listet opp på nettverstilkoblinger på pda-en)..

Endret av Magt87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...