SirAnderz Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Kor kan eg kjøpe eit tastatur som har både mus og tastaturet på samme "brett". Dei har gjerne slike på butikker som har webbank. Har ivertfall det på spar her jeg bor.. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Nå husker jeg ikke hvor jeg kjøpte mitt når jeg hadde. Men se etter tastatur med "TouchPad" veldig greit å bruke ja! Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Ser forresten ikke bort ifra at jeg kjøpte det på tidligere Viking-Computer.no (komplett.no nå) Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Tror jeg så et tastatur med trackball på PSData da jeg var inne og tittet for et par dager siden. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Du kan jo kjøpe sånn greie som du kobler til musen som du ligger nedenfor tastaturet.. Hmm vet ikke hva det heter.. Det er ialefall en stang som du ruller på med fingrene, så er tastene under der. Hmm ble litt vanskelig å forklare dette her, men skjit au. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå