Raspeball Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Jeg har nettopp installert Mozilla Thunderbird, men har fått problemer. Problemet er ganske merkelig egentlig. Jeg får til å ta i mot mail, men i det øyeblikket jeg skal prøve å sende en, går det i dass. Kommer bare opp noe med at "E-post-adressen var ikke riktig", men jeg vet den/de er riktig(e) (ligger bilde av feilmeldingen som vedlegg). Hva kan det være? Har fulgt start.no's innkommende- og utgående serveroppsett, da jeg har en konto for en [email protected] - mail. Jeg har dessuten installert WebMail slik at jeg har min hotmail-konto inne der òg, men heller ikke via den får jeg sendt mail. Hva kan problemet være? Jeg undrer? Endret 11. november 2006 av Ladern Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Bruk SMTP-server fra internettleverandøren din. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Selvfølgelig! Tok sin tid å grave frem passord og brukernavn fra online.no . Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg som ikke trodde at man kunne bruke epost klienter for hotmail. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Går fint an det. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Men man laster vel ned fra hotmail-serveren, slik at den blir borte på webmailen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå