-Gripen- Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Vil koble sammen sånn at jeg kan ha lyd fra DVD og TV på stereo. Har: TV med vanlig scart-inngang, stereo(forsterker) med sånn rød og hvit(right og left) kontakt bak, men så mangler jeg DVD-spiller. Trenger derfor litt hjelp til hvilken DVD-spiller og hvilke kabler/utstyr jeg skal kjøpe. DVD-spilleren vil jeg at skal være veldig bra, ikke med harddisk, bare vanlig opptak på tomme DVD-Cder. Er rimelig grønn på dette området og håper på seriøs hjelp, av noen som har litt peiling Lenke til kommentar
-Gripen- Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Forventet egentlig litt mer respons fra norges største(?) forum... Lenke til kommentar
-Gripen- Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Det vil virke å koble disse fra DVD-spilleren til stereoanlegget og ha på AUX på stereoen? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=105800 Isåfall, da er det bare å kjøpe en hvilken som helst DVD-spiller med sånn rød og hvit kontakt bak da, eller? Da trenger jeg bare anbefaling til hvilken DVD-spiller jeg skal ha. Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 du trenger kun en slik vanlig phonokabel ja. finnes i mange forskjellige kvaliteter.. den du linker til låter neppe særlig bedre enn den standard kabelen som følger med dvd spilleren. På tv'n , hvis du ikke har en sånn rød og hvit phonoplugg så trenger du en scart adapter. koster ikke mange kronene. Når det gjelder dvd-opptaker så har de aller fleste den dag i dag innebygd harddisk. Hvorfor vil du ikke ha det forresten? Er jo ekstremt mye mere brukervennlig... Lenke til kommentar
-Gripen- Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Den kabelen var egentlig bare det første jeg fant, men det var den type kabel jeg mente Scart-adapter skal jeg kjøpe sammen med den kabelen på nærmeste elektrobutikk. Kan vel egentlig kjøpe DVD-opptaker med harddisk, bare den ikke er så altfor dyr, det er bare å komme med forslag, så skal jeg vurdere Men det er mulig å brenne opptak fra harddisk ut til DVD-plate ja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå