DjSlayer Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Sitter nå med ett nytt hovedkort og skal montere det, men har ikke mellomlegg til skruen og hovedkort. Når jeg monterte sammen en PC sist fulgte det med skiver til dette formålet, er disse nødvedige? - D.J. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 hvis du tenker på de greiene du skal skru ned i som festes til kabinettet, skal da følge med... Men hvis du skal ha en slik skive mellom hodet på skrua og hovedkortet, så har ikke jeg sett det før. Så det skal ikke være noe stress å ikke ha det Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Takker, tenker ikke på avstandsskruene, men ett mellomlegg mellom skrue og hovedkort. en skive av ett ikke metalliskt matriale mellom skruehode og hovedkort. Hvis disse ikke er nødvendige så kan jeg montere videre. - D.J. Edit: Hvorfor følger den quote greia når jeg trykker svar, "skukke væræ nødvedi det" Endret 11. november 2006 av DjSlayer Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Nei, det er ikke nødvendig. Rundt skruehullene er det små runde felt som fint tåler metall rett på. Jeg tror likevel jeg kan anbefale skruer som er flate på undersiden av hodet, og ikke riflet, for å minimere oppskraping. Just in case... Endret 11. november 2006 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Bruk noen nylonskiver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå