Didrik_AK Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg er ganske n00b på webdesign men har klart å lage meg en side nå da Sæther.net eller Diddern.com for de som ikke klarer å åpne den første Men det jeg hadde ønsket nå var å fått laget en gjestebok til siden så venner osv kan poste komentarer. Noen som gidder å hjelpe meg? Vil ha noe enkelt så jeg ikke trenger å bruke 100år på å lære meg dette da Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Utifra siden din tenker jeg straks "blogg". Ville det ikke vært enklere å bruke et ferdig bloggoppsett? De fleste bloggmotorer lar deg personalisere bloggen din så den får et definitivt særpreg. I tillegg har også de flere bloggmotorer kommentarfelt til dine poster, mye likt forumet her. Svare ikke på hva du spurte om, men ga ihvertfall min tanke. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Tanken har steifet meg, men hvor finner jeg en sånn enkel bloggmotor og er ikke det ganske hard?? Edit: Leif Endret 11. november 2006 av Diddern Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Poenget er at jeg vil ha en side under mitt domene med mitt design på (håper ikke det er komplisert) hadde jeg skulle laget en blogg på en annen side hadde jeg gjort det istede for å laget selve siden.... Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Fant noe allà det jeg lette etter men trenger litt hjelp... <form action="<?=$_SERVER['PHP_SELF']?>" method="post"> <table cellspacing="0" cellpadding="5" bgcolor="#CCCCCC" align="center"> <tr> <td>Name:</td> <td><input type="text" name="gbname" size="32" maxlength="64"></td> </tr> <tr> <td>Email Address:</td> <td><input type="text" name="gbaddress" size="32" maxlength="64"></td> </tr> <tr> <td valign="top">Comment:</td> <td><textarea wrap name="gbcomment" cols="29" rows="5"></textarea></td> </tr> <tr> <td valign="top" align="center" colspan="2"> <input type="submit" value="Submit Your Comment"> </td> </tr> </table> </form> Men så var det det å nå ha et sted å få mld til å plasere seg da... denne er vell beregna på php (som jeg har 0 skillz i) Noen som vil hjelpe meg med å "fixe" på denne? eller er det lettere å finne/lage noe nytt og bedre ? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Tanken har steifet meg, men hvor finner jeg en sånn enkel bloggmotor og er ikke det ganske hard?? Edit: Leif 7263700[/snapback] Slettes ikke vanskelig å lage seg en blogg, bare se hvor mange idioter som har klart det. Sjekk feks her eller her for litt info. Mange bruker wordpress, blogger, movable types eller andre motorer. Se feks imperfektum.net eller nettdagbok.no for eksempler på endel norske blogger. Og ja, du kan helt fint ha bloggen din på ditt eget domene, det er helt vanlig. I verste fall kan du ha bloggen på hvilken som helst side og rute domenet ditt til der du måtte opprette bloggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå