Cutthroat Bill Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Ja, finnes det det sone 2 DVDer av Invader Zim? Jeg har lite lyst til å kjøpe sonefri DVD-spiller bare for å kunne se 3 DVDer. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 kan du ikke bare gjøre den du har sonefri da?? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Hva om jeg vil se DVDene på Xbox 360? Dessuten vet jeg ikke hvordan man gjør en DVD-spiller sonefri. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg har også lurt på hvor man kan kjøpe sone 2 Invader Zim dvder. Eventuelt hvordan man gjør en dvd spiller zone fri. Lenke til kommentar
Ilythiir Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Går det ann å "gjøre" en DVD-spiller sonefri? O.o Jeg kan spørre søsteren min angående Invader Zim, hun har 2 DVD'er, men jeg har ingen aning hvilken sone de er. :s Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Å gjøre en DVD spiller sonefri, er som regel veldig enkelt. Du får tak i en uoriginal firmware update, som du svir ut på en cd-plate for så å oppgradere til denne formwaren, voila. Sonefri DVD spiller. Jeg har ikke funnet noe annet enn sone 1 DVD'er av Invader Zim, "løsningen" kan jo være å kjøpe DVD'en slik at du har den lovlig for så å laste den ned fra nettet i DVD kvalitet og svi den ut selv slik at du får en sonefri DVD. Kjipt at man må ta såpass store omveier for å gjøre noe lovlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå