Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Probleme med NGT ADSL2+ MEGA FREE

Anbefalte innlegg

Hei har litt problemer med NGT i 2 uker , hastighet på router har gått ned til 509\2048 kbps. Det er den andre gang det skjer

Har noen samme problem som jeg har.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Hei Kundenr: ****

Takk for henvendelsen. Hastuigheten på forbindelsen din er nå oppjustert igjen.

Med vennlig hilsen

Kundeservice

NextGenTell

Vi gjør oppmerksom på at denne epostadressen ikke er betjent.

Har du spørsmål, benytt kontaktskjema: https://www.nextgentel.com/kundesider/kontakt/kontaktskjema/

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Hei,

I noen dager har hastighet på min ADSL2+ mega free line gått ned fra 800\\16000 kbps til 509\\2048 kbps. (denne info vises i P660 router) Har skrudd av router og på igjen. Men det er fortsatt samme lave hastighet

System Name: P660RU-T3_T7

ZyNOS F/W Version: V3.40(ACJ.1)b7 | 04/04/2006 DSL FW Version:DMT FwVer: 3.5.4.0_B_TC, HwVer: T14F7_0.0 Standard:Multi-Mode

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vil bare si at jeg var fornøyd med kundesupport, de fikset problemet  under 1 time etter  at jeg sendte mail, bare lurer på hvorfor det skjer

7264026[/snapback]

Er nok bare systemene som bommer litt og nullstiller hastigheten din til en eller annen standard hastighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...