maxxxxel Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hei har litt problemer med NGT i 2 uker , hastighet på router har gått ned til 509\2048 kbps. Det er den andre gang det skjer Har noen samme problem som jeg har. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Hei Kundenr: **** Takk for henvendelsen. Hastuigheten på forbindelsen din er nå oppjustert igjen. Med vennlig hilsen Kundeservice NextGenTell Vi gjør oppmerksom på at denne epostadressen ikke er betjent. Har du spørsmål, benytt kontaktskjema: https://www.nextgentel.com/kundesider/kontakt/kontaktskjema/ ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Hei, I noen dager har hastighet på min ADSL2+ mega free line gått ned fra 800\\16000 kbps til 509\\2048 kbps. (denne info vises i P660 router) Har skrudd av router og på igjen. Men det er fortsatt samme lave hastighet System Name: P660RU-T3_T7 ZyNOS F/W Version: V3.40(ACJ.1)b7 | 04/04/2006 DSL FW Version:DMT FwVer: 3.5.4.0_B_TC, HwVer: T14F7_0.0 Standard:Multi-Mode Lenke til kommentar
maxxxxel Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 ringte NGT, de sier at problemet er hos NGT, at router blir satt ned til default hastighet og blir justert etter en tid. Kan det stemme? siste gang det skjedde var det nesten 2 dager med default hastighet. Lenke til kommentar
maxxxxel Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 vil bare si at jeg var fornøyd med kundesupport, de fikset problemet under 1 time etter at jeg sendte mail, bare lurer på hvorfor det skjer Lenke til kommentar
mar Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 vil bare si at jeg var fornøyd med kundesupport, de fikset problemet under 1 time etter at jeg sendte mail, bare lurer på hvorfor det skjer 7264026[/snapback] Er nok bare systemene som bommer litt og nullstiller hastigheten din til en eller annen standard hastighet. Lenke til kommentar
Skrekkugle Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Da håper jeg de gjør det samme med meg. Har også megafree men det kjører på 1700 ned og 400 opp. Med en gang de installerte det gikk det på 12000 ned noe jeg sier meg fornøyd med ettersom sentralen er et stykke unna. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Det skjedde med meg for en stund siden også. Fikk 2Mbit selv etter resetting av router+modem. En kjapp telefon til kundeservice fikset det øyeblikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå