gulll Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Dette er altså telefonen jeg må skaffe til veie, SE W710i i lilla versjon. Ingen norske forhandlere så ut til å ha den, og da jeg spurte om når de vill få den inn, var svarene bare "Hæ, lilla?" eller "Spør Sony Ericsson". Det gjorde jeg, men da var svaret "Vi har ingen information om eller när Sony Ericsson W710i Hatha Violet är planerad för lansering." Likevel, på nettsider fra fjerne land som UK, ligger jo telefonen ute for salg. Spørsmålet blir da, hvordan kan jeg lettest skaffe denne telefonen? Vente på at den kanskje kommer til norge en gang? Kjøpe den fra utlandet, i såfall hvor? Hva er egentlig erfaringene med modeller som lanseres i forskjellige farger, men bare e/noen av versjonene dukker opp i Norge? Takkar for alla svar. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg tipper at den lilla er kjøpt opp av vodaphone . Dvs at alt som er tilgjengelig i lilla har kun vodaphone tilgjengelig. Et annet alternativ er at å lansere mange farger er dyrere enn å lansere få - mer sortering, mer telling, mer logistikktrøbbel osv. Morsomste jeg husker var da K500i kom til norge - ALLE eskene hadde blå telefon på seg - men blå utgave kom aldri til landet. Lenke til kommentar
gulll Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Den er tilgjelgelig med valgfri operatør i UK, så teori nr 1 kan nok strykes Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 du har jo ebay. bare husk på at kjøper du en som er ment for et marked utenfor europa så har du ingen rettigheter og vil neppe få den reparert her i landet:) (kanskje mot betaling hvis du er heldig) Lenke til kommentar
bjaesp Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Du kan jo kjøpe mobilen i norge og dekselet i utlandet. Da er det ikke noe risiko for at det er noe lureri. Det kan jo være det, men da taper du ikke så mye penger. Lenke til kommentar
Manger Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Har også prøvd å få tak i denne. Her er svaret eg fekk frå Sony Ericson: Sony Ericsson W710i Hatha Violet kommer tyvärr inte att lanseras i Norge. Det er difor ingen vits i å venta på at den skal koma i butikkane her slik eg har gjort. Lykke til med jakta. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Her kan dere få kjøpt den. Kommer på ca. 210£ og med mva og slikt blir det ca. 3.100 kr. Endret 24. februar 2007 av datating Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå