kverna Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hei. Lenge siden jeg har posta noe her, men tenkte jeg skulle prøve "lykken". Dette er bilder tatt på Drammen Travbane 7.10.2006 på ett arrangement der, fokuset er fart/ i bevegelse. Si meg hva dere synes! Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Bra serie. Actionfylte bilder med fart! En del korn, men på en annen side så gjorde det bildene mer "levende". Men alt for kraftige farger synes jeg. Dempe litt på saturation så hadde det blitt bedtydelig bedre, ihvertfall grønnfargen synes jeg... Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Enig med Frode over, og vil legge til at du har vært meget hard på kontrasten. Som rene reportasjebilder i ett "enklere" bil\sports-magasiner er dette ganske vanlig desverre, det er kanskje denne looken du har gått for, men en litt mykere variant med litt roligere farger ville ha sett mer naturlig ut, og mer behagelig for øynene. Panoreringene derimot er ganske gode og utsnittene slettes ikke ille, og jeg synes personlig ikke korningen gjør noe negativt heller. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Tusen takk for fine kommentarer. Jeg tar ofte litt i på kontrast, må være en sykdom det der Setter veldig pris på gode ord om utsnittene, da gjør jeg noe riktig i hvertfall. Lenke til kommentar
Gerske Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Disse bildene gav en meget god fartsfølelse! Hvis jeg skal si noe om utsnittene, så mener jeg det burde vært litt mer "plass" til høyre for de skarpeste områdene i de to øverste bildene, spesielt det øverste. Dette for å øke fartsfølelsen enda et par hakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå