Gå til innhold

Skal jeg kjøpe xbox 360 ?

Walts

Anbefalte innlegg

Sitter her å lurer på om jeg skal kjøpe meg en xbox 360, vil egentlig vente på PS3 men spill som dead rising, gears of war etc gjør så jeg ikke kan vente.

tenkte jeg bare skulle kjøpe meg en core versjon og kjøpe harddisk ved siden av, tror ikke jeg trenger premium siden jeg ikke trenger trådløs kontroll, HD tv kabel eller headsett..

noen som vet prisen på core versjonen på elkjøp ? eller premium versjonen ?

og noen som kan nevne noen kule spill utenom de jeg nevnte =) liker itt av alle sjangere (utenom sport spill som fotball, basket etc)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes vel uendlig med tråder på forumet angående dette. noe som jeg tror gjør at du får låst denne snart;)

Men jeg skal prøve å svare etter beste evne!

Å kjøpe Core er bare tull!

Premium koster 2798,- (på elkjøp)

Core koster 1999,- (på elkjøp)

Ikke bare får du trådløs kontroller, du får hdtv kabel, du får hd og du får kabel til å koble opp mot internett (glemte jeg headseth som du har behov for live ;) )

også får du en måned gratis med XLive

Hd må du ha for å få lastet ned demoer osv på markedsplassen.

Skal du alikevell ha hd så kan du like godt kjøpe Premium for prisen blir omtrent den samme!

Spør deg selv. "Hvilke spill liker jeg, hvor mye penger har jeg og hvor lenge gidder du jeg å vente"

X360 har mye fete spill som allerede er ute.

PS3 er ikke kommet enda + at det tar litt tid før like mange spill blir lansert.

Selv kommer jeg nok sikkert til å kjøpe meg PS3 også hvis det blir mye fete spilltittler der. Men ja.

Rainbow 6: Vegas, SplinterCell: Duoble Agent, Call of Duty3, Gears of War var mine gode grunner til at jeg valgte x360 nå.

Så kommer jo Resident Evil 5, Halo 3, Gta 4, Assassin's Creed osv osv.

Endret av LordShaft
Lenke til kommentar
Det finnes vel uendlig med tråder på forumet angående dette. noe som jeg tror gjør at du får låst denne snart;)

Men jeg skal prøve å svare etter beste evne!

Å kjøpe Core er bare tull!

Premium koster 2798,- (på elkjøp)

Core koster 1999,- (på elkjøp)

Ikke bare får du trådløs kontroller, du får hdtv kabel, du får hd og du får kabel til å koble opp mot internett (glemte jeg headseth som du har behov for live ;) )

også får du en måned gratis med XLive

Hd må du ha for å få lastet ned demoer osv på markedsplassen.

Skal du alikevell ha hd så kan du like godt kjøpe Premium for prisen blir omtrent den samme!

Spør deg selv. "Hvilke spill liker jeg, hvor mye penger har jeg og hvor lenge gidder du jeg å vente"

X360 har mye fete spill som allerede er ute.

PS3 er ikke kommet enda + at det tar litt tid før like mange spill blir lansert.

Selv kommer jeg nok sikkert til å kjøpe meg PS3 også hvis det blir mye fete spilltittler der. Men ja.

Rainbow 6: Vegas, SplinterCell: Duoble Agent, Call of Duty3, Gears of War var mine gode grunner til at jeg valgte x360 nå.

Så kommer jo Resident Evil 5, Halo 3, Gta 4,  Assassin's Creed osv osv.

7263266[/snapback]

okey, du overbeviste meg å kjøpe premium nå ;) blir billigere egenlig, fikk en fett lønning så må jo bare kjøpe meg noe nytt...

btw hvordan er xbox 360 å koble opp mot nette ? er det mye arbeid ?

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar
btw hvordan er xbox 360 å koble opp mot nette ? er det mye arbeid ?

Det er det mest geniale med hele x360. Få den på nett.

Det kommer litt an på hvordan du er koblet opp mot nettet? har du adsl på en pc i huset? har du en eventuellt en switch (flere pcer på samme internett linja?)

Da er det bare å plugge i en kabel og du er på nett ;)

Selvfølgelig, har du hissig brannmur eller lignende kan det hende du må åpne enkelte porter på routeren din eller gi tilgang via firewallen :)

Men dette skal du ikke bry deg om før du eventuellt sliter med å koble deg opp. Vil ikke skremme deg unødvendig :)

Lenke til kommentar

Jeg likte ikke perfect dark... syns det var litt skuffende etter alt jeg hadde hørt.. men smak og behag... digger saint's row forrestn.. d er et skikkelig gøygøyGØØØY spill det :D

bor du i nærheten av oslo koster 360'n med alt 2499kr på smartclub

Lenke til kommentar
Vent på PlayStation 3.

Den skal være mye bedre. :)

7263592[/snapback]

Kan du ikke både begrunne det eller i det minste bruke ett ikke før e3 05-bilde? ;)

Back to topic: Du kan jo kjøpe det så altfor geniale "play and charge" kitet. Da kobler du en kabel inn i kontrolleren og inn i xbox`n, og du lader mens du spiller eller bare drar den ut etter at du har ladet og spiller trådløst. Link

Lenke til kommentar

Ble Xbox 360, har ikke så lyst på wii =P (alt for "familie" basert masing) og PS3 er ikke ute...

-Xbox 360 premium

-Play and charge kit

-Perfect dark (classic, 300kr så måtte bare ha det)

- Dead rising

ble på ca 4000kr tilsammen

så sitter nå å har spilt perfect dark litt

btw, hvilke xbox spill er bakoverkompatible?

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...