mad_arab Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Har et EVGA 7900GT fra databutikken. Jeg har byttet kjøler på det, og satt heatsinks på minnet. Kortet gir meg masse artifacts, så jeg er nødt til å returnere det. Det jeg lurer på, er om databutikken vil gi meg trøbbel fordi jeg har byttet kjøler. Jeg tror kanskje jeg kan få satt på den gamle kjølern, hvis jeg klarer å finne den... men heatsinks får jeg ikke fjernet. Vil det gi meg problemer? Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Har et EVGA 7900GT fra databutikken. Jeg har byttet kjøler på det, og satt heatsinks på minnet. Kortet gir meg masse artifacts, så jeg er nødt til å returnere det. Det jeg lurer på, er om databutikken vil gi meg trøbbel fordi jeg har byttet kjøler. Jeg tror kanskje jeg kan få satt på den gamle kjølern, hvis jeg klarer å finne den... men heatsinks får jeg ikke fjernet. Vil det gi meg problemer? 7263088[/snapback] Hei, hadde samme saken som deg med samme kort. Satte bare på original kjøler og fjernet volt modding og heatsinks. Renset alt med isopropanol og sendte det tilbake. Dette ble ikke noe problem for meg. Hvorfor får du ikke fjernet heatsinks? Og isåfall kan du få trøbbel med butikken. Du må prøve å få det slik det så ut som du fikk det hvis du skal være sikker Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Det er mulig de kan fjernes, men da må det nok gnukkes ganske bra. Jeg skla ta en titt på det når jeg kommer hjem fra jobb. Var det databutikken du returnerte til? Har hørt endel skrekkhistorier om retur der.... Endret 11. november 2006 av mad_arab Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Når skal jeg ikke si det for sikkert, men jeg trodde EVGA hadde garanti på selv-bytte av kjølere også. Ta en titt på hjemmesiden dere og sjekk for sikkerhets skyld. Dessuten har EVGA et step up program, der du en gang kan bytte ditt gamle kort i et nytt ett og bare betale mellomlegget. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Jeg fikk utrolig nok av både kjøler og minne heatsinks uten særlige problemer (litt vold var alt som skulle til). Med original kjøleren gjør en enda dårligere jobb, og nå er lager kortet massivt med artifacts. Fullstendig uspillbart. Kræsjer gjør det også, så skal opprette en retursak hos databutikken fort... Får håpe det går uten nevneverdige problemer fra deres side... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå