Gå til innhold

Retur av skjermkort som jeg har byttet kjøler på

mad_arab

Anbefalte innlegg

Har et EVGA 7900GT fra databutikken. Jeg har byttet kjøler på det, og satt heatsinks på minnet. Kortet gir meg masse artifacts, så jeg er nødt til å returnere det. Det jeg lurer på, er om databutikken vil gi meg trøbbel fordi jeg har byttet kjøler. Jeg tror kanskje jeg kan få satt på den gamle kjølern, hvis jeg klarer å finne den... men heatsinks får jeg ikke fjernet. Vil det gi meg problemer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et EVGA 7900GT fra databutikken. Jeg har byttet kjøler på det, og satt heatsinks på minnet. Kortet gir meg masse artifacts, så jeg er nødt til å returnere det. Det jeg lurer på, er om databutikken vil gi meg trøbbel fordi jeg har byttet kjøler. Jeg tror kanskje jeg kan få satt på den gamle kjølern, hvis jeg klarer å finne den... men heatsinks får jeg ikke fjernet. Vil det gi meg problemer?

7263088[/snapback]

Hei, hadde samme saken som deg med samme kort. Satte bare på original kjøler og fjernet volt modding og heatsinks. Renset alt med isopropanol og sendte det tilbake. Dette ble ikke noe problem for meg.

Hvorfor får du ikke fjernet heatsinks? Og isåfall kan du få trøbbel med butikken. Du må prøve å få det slik det så ut som du fikk det hvis du skal være sikker

Lenke til kommentar

Når skal jeg ikke si det for sikkert, men jeg trodde EVGA hadde

garanti på selv-bytte av kjølere også.

Ta en titt på hjemmesiden dere og sjekk for sikkerhets skyld.

Dessuten har EVGA et step up program, der du en gang kan bytte

ditt gamle kort i et nytt ett og bare betale mellomlegget.

Lenke til kommentar

Jeg fikk utrolig nok av både kjøler og minne heatsinks uten særlige problemer (litt vold var alt som skulle til). Med original kjøleren gjør en enda dårligere jobb, og nå er lager kortet massivt med artifacts. Fullstendig uspillbart. Kræsjer gjør det også, så skal opprette en retursak hos databutikken fort... Får håpe det går uten nevneverdige problemer fra deres side...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...