Misoxeny Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg har filmer i filen "Videoklipp" på PCen. Disse kan ikke spilles av i Windows Media Player, men i VLC funker det fint. Problemet er at når jeg legger disse filene inn i Sony Vegas for å redigere, vises ikke filmen i den svarte lille skjermen, jeg hører kun lyden. Hva er problemet? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Flyttes fra Programvare Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Truleg at klippet er komprimert med ein codec som Vegas og WMP ikkje har/ikkje kan lese. Kvar kjem klippa frå? Om du opner eit i VLC, og går til View --> Stream and Media info og fanen Advanced information, kva står det under codec for dei to straumane? Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Stream 0: Codec: XVIC Stream 1: Codec: a52 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 XviD. Det kan vere det vil hjelpe å installere ffdshow, som du finn her. Om ikkje må du konvertere klippa til eit anna format. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Sony Vegas 7? Herregud, begynner jeg å bli utadert?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå