Jihadinmymind Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hei, skal spille lan med lillebroren min og har fått et problem nå, vi har alltid funnet hverandre før, men nå så ser han ikke meg når jeg creater i spill feks (COH, eller CS:S), han kan se meg når jeg creater, men klarer ikke koble til.. Noen som vet hva som kan være galt? Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 BUMP! Ingen som vet eller? Har forresten også innstallert alle protokoller, men det hjalp ikke... Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Typisk firewall problem. Prøv å slå av, hvis det funker da så kan du lage en regel hvor du tillater alt på lokalnetet. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Har skjekket firewall, prøvde første med unntak på begge pcer, deretter å skru av på begge pcer... Har også patchet COH på begge pcer uten heller, noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 I need help! har så lyst til å spille COH! Ingen som kan mye om nettverk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå