Gå til innhold

en liten fristelse?

ostehøvel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjedelig bilde syns jeg dessverre. Vil anbefalle deg å lære deg litt om det gylnesnitt. Hadde du tatt bilde med daimen i det gylne snitt, altså daimen plassert likt på bildet som f.eks. sauen på siden det er linket til over, og litt mer kontrast i det sort/hvite rundt så hadde det fort blitt bedre. Om det hadde blitt bra i seg selv vet jeg ikke da jeg er veldig skeptisk til motivet.

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar
Kjedelig bilde syns jeg dessverre. Vil anbefalle deg å lære deg litt om det gylnesnitt. Hadde du tatt bilde med daimen i det gylne snitt, altså daimen plassert likt på bildet som f.eks.  sauen på siden det er linket til over, og litt mer kontrast i det sort/hvite rundt så hadde det fort blitt bedre. Om det hadde blitt bra i seg selv vet jeg ikke da jeg er veldig skeptisk til motivet.

7267504[/snapback]

Ja jeg skjønner hva du, mener og jeg fant ut av det etter jeg hadde tatt bildet. Skal huske på det til neste gang ;)

Når det gjelder motivet så er det ikke så veldig gjennomtenkt.. satt med en daim i hånda så plutselig havna den i ei sprekk i det gamle huset :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...