ostehøvel Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Elsker daim Bare kom med kritikk.. vil gjerne lære Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Kjedelig bilde syns jeg dessverre. Vil anbefalle deg å lære deg litt om det gylnesnitt. Hadde du tatt bilde med daimen i det gylne snitt, altså daimen plassert likt på bildet som f.eks. sauen på siden det er linket til over, og litt mer kontrast i det sort/hvite rundt så hadde det fort blitt bedre. Om det hadde blitt bra i seg selv vet jeg ikke da jeg er veldig skeptisk til motivet. Endret 12. november 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg hadde for ca fire år siden, et innlegg om det gyldne snitt for de som måtte være interessert. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Kjedelig bilde syns jeg dessverre. Vil anbefalle deg å lære deg litt om det gylnesnitt. Hadde du tatt bilde med daimen i det gylne snitt, altså daimen plassert likt på bildet som f.eks. sauen på siden det er linket til over, og litt mer kontrast i det sort/hvite rundt så hadde det fort blitt bedre. Om det hadde blitt bra i seg selv vet jeg ikke da jeg er veldig skeptisk til motivet. 7267504[/snapback] Ja jeg skjønner hva du, mener og jeg fant ut av det etter jeg hadde tatt bildet. Skal huske på det til neste gang Når det gjelder motivet så er det ikke så veldig gjennomtenkt.. satt med en daim i hånda så plutselig havna den i ei sprekk i det gamle huset Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Syns det var veldig forstyrrende at daimen var plassert vertikalt og midtstillt i bildet. Satt hodet automatisk på skakke da jeg så bildet:P Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Når du først har hatt bildet inne i ett behandlingsprogram, så kan du også behandle størrelsen litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå