Belarnion Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Jeg lurte på om dette bildet kanskje burde beskjæres? Eller er den fine furua nede i høyre hjørne passe i fokus? Burde jeg kanskje endre på hvor fokuset i bildet ligger? Jeg er litt usikker på hva jeg egentlig synes om bildet som det er nå. Kanskje det til og med er for mørkt? Det er jammen ikke lett å bruke 6x zoom med canon powershot A700! Det var noen bilder og ulike lukketider som skulle til før et av de ble "skarpt nok" *Riste-riste-riste* Endret 11. november 2006 av oddarne84 Lenke til kommentar
Snodre Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 For det første må du rette opp horisonten! Selve bildet syns jeg egntlig ikke var så mye uansett. Var liksom bare en lite innsjø med masse trær bak. Dessuten så glir træra som er ute i vannet vekk i bakgrunnen. Tror ikke jeg ville beskjært det, ville heller gått ut å tatt et nytt ett med litt mer vidvinkel. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Kan jeg få komme med et forslag her Vet ikke helt hvordan du vil ha bildet, men jeg oppdaget at hvis en kutter bort himmelen, og gjør bildet mørkere, får man en fantastisk stemning, se vedlegg. Ps Kommer veldig an på hvilken skjerm som viser bildet. Noen vil kanskje synes det er for lyst fortsatt, og noen for mørkt Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 For det første må du rette opp horisonten! Selve bildet syns jeg egntlig ikke var så mye uansett. Var liksom bare en lite innsjø med masse trær bak. Dessuten så glir træra som er ute i vannet vekk i bakgrunnen. Tror ikke jeg ville beskjært det, ville heller gått ut å tatt et nytt ett med litt mer vidvinkel. 7264724[/snapback] OK, takk, skal se hva jeg klarer neste gang. Kan jeg få komme med et forslag her Vet ikke helt hvordan du vil ha bildet, men jeg oppdaget at hvis en kutter bort himmelen, og gjør bildet mørkere, får man en fantastisk stemning, se vedlegg. Ps Kommer veldig an på hvilken skjerm som viser bildet. Noen vil kanskje synes det er for lyst fortsatt, og noen for mørkt 7265241[/snapback] Oi. Ikke dumt, ikke dumt. Det ble en ny stemning. Lenke til kommentar
Jostop Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Synes forslaget til firstperson ble veldig bra. Jeg som er fra Nord-Norge kan nærmest høre myggen surre Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Hehehe. Jeg kan betrygge med at det var minusgrader der bildet ble tatt. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Vanskelig å beskjære dette bildet, tror ikke det blir vesentlig mye bedre ved beskjæring. Jeg ville ha fått med meg mer himmel, bildet er for mørkt og lite kontrastfylt som det er nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå