Jacobsen_Andreas Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hei. Jeg skal kjøpe meg nytt webcam, så skulle jeg gjerne hørt litt erfaringer fra dere. Logitech® QuickCam® for Notebooks Pro Logitech® QuickCam® Fusion™ Logitech® QuickCam Ultra Vision Erfaringer med disse? Jacobsen Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg tenker på å kjøpe Ultra Vision. Skal vist være et av de et beste på markedet. Lenke til kommentar
steveak Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Jeg har et logitech QuickCam Fusion. Det er veldig bra, waaay bedre enn de "gamle" webcamene med VGA oppløsning (i beste fall). Når det er godt lys, er bildet virkelig bra (bruker det som webcam utendørs). Det gir også et veldig godt bilde innendørs, selv med liten belysning takket være de der RightLight greiene. Hvis du går inn på http://webcam.olufina.no sånn mellom kl. 10.30 og 12.30 (grunnet at det er greit lys utendørs da med mindre du vil studere mørket...) midt på dagen, kan du jo ta en titt selv på kvaliteten. Bildene tas i 1280x960 pixler, men jeg programvareskalerer de ned til 640x480 før de går via webcamsoft på nettsiden. Hadde det ikke vært fastmontert, så skulle jeg ha slengt et par bilder her. Ikke så dyrt heller, mener å huske jeg betalte rundt 800 spenn for det på Elkjøp. Veldig bra programvare også. Hei.Jeg skal kjøpe meg nytt webcam, så skulle jeg gjerne hørt litt erfaringer fra dere. Logitech® QuickCam® for Notebooks Pro Logitech® QuickCam® Fusion™ Logitech® QuickCam Ultra Vision Erfaringer med disse? Jacobsen 7262737[/snapback] Endret 11. desember 2006 av steveak Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 hehe. Var mørkt nå ja. får vente noen timer da men har noen prøvd Ultra Vision?? Lenke til kommentar
steveak Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Her er et skjermbilde fra i dag da (sjøl om det e skjømt selv midt på dagen og mørketid så det syng her nordpå...) :!: Og det går seff utover bildekvaliteten generelt. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 kor du bor hende?? Lenke til kommentar
steveak Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 I en periode holder familien til i Storfjord i Troms fylke. Langt mot nord med andre ord. kor du bor hende?? 7483069[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå