Alt-Ctrl Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg nekter å se filmen hvis dotten Diesel får hovedrollen. Her er en godbit. http://www.break.com/index/vindiesel.html Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Dominic Purcell hadde passet bra. De fleste av dagens action-skuespillere (bl.a. Vin Diesel) er ikke dyktige for fem flate øre. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hva om det var en animasjonsfilm som final phantasy? Da kunne vi fått den stemmen alle vil ha. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Som jeg skrev i den tråden om Øyvind Mund = Sam Fisher for en stund tilbake, så synes jeg at Dominic Purcell burde få denne rollen.. Men er jo flere kandidater så klart, Clooney, Willis og Statham er ikke å forakte for min del. Diesel derimot. Han er jo helt grei actionkar, men synes ikke han er noen Sam Fisher.. Edit: Glemte å si at det er jo ganske stor likhet mellom Purcell aka. Linc i de siste episodene av PB med solbriller og greier, og Fisher på Kinshasa mapet på DA. Endret 12. november 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Edit: Glemte å si at det er jo ganske stor likhet mellom Purcell aka. Linc i de siste episodene av PB med solbriller og greier, og Fisher på Kinshasa mapet på DA. 7268334[/snapback] Stemmer! Det første eg tenkte når eg såg den episoden. Samme solbrillene og alt. PB er forresten ein fantastisk serie Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Dominic Purcell hadde passet bra. De fleste av dagens action-skuespillere (bl.a. Vin Diesel) er ikke dyktige for fem flate øre. 7268279[/snapback] Og Dominic Purcell er dyktig? Haha... Se The Gravedancers du. Pluss at han ser helt merkelig ut, han har alt for stort hode i forhold til kroppen. Lenke til kommentar
kimern9 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Discuss this movie with other users on IMDb message board for Hitman (2007)Recent Posts (updated daily) User Hitman ? TheLastSon BREAKING NEWS: Timothy Olyphant to play Hitman! sim_genius95 Vin Deisel no longer on board mannmartinez Vin diesel is good but Jason statham shall be the winner. shurikenthrower Not Viesel, but.... fokke_baarssen diesel is out of this project!! shadowsfall23 Tatt fra diskusjons boardet på imdb om Hitman filmen, kan ikke se postene siden jeg ikke har registrert men ser ikke ut som om Vin Diesel skal spille i den filmen. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Discuss this movie with other users on IMDb message board for Hitman (2007)Recent Posts (updated daily) User Hitman ? TheLastSon BREAKING NEWS: Timothy Olyphant to play Hitman! sim_genius95 Vin Deisel no longer on board mannmartinez Vin diesel is good but Jason statham shall be the winner. shurikenthrower Not Viesel, but.... fokke_baarssen diesel is out of this project!! shadowsfall23 Tatt fra diskusjons boardet på imdb om Hitman filmen, kan ikke se postene siden jeg ikke har registrert men ser ikke ut som om Vin Diesel skal spille i den filmen. 7469203[/snapback] Hva har Hitman filmen med Splinter Cell å gjør? Lenke til kommentar
Distrattos Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Flere nominerte Vin Diesel til å være Sam Fisher, og da kom det opp det at han egentlig skulle være agent 47 fra Hitman spillene... Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Vin Diesel. Mine forslag; Sean Bean; Viggo Mortensen; Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) bah, feilposta Endret 11. desember 2006 av Spirre Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Vin Diesel skal spille Agent 47Link 7264264[/snapback] Timothy Olyphant skal spille Agent 47 - Link Ikke helt overbevist men... Sam Fisher bør forøvrig være en litt "rugged" 40-45 år gammel mann, med litt dyp stemme... Bruce Willis type, uten å ha filmene hans på samvittigheten. En ny helt... Vet ikke hvem bare Lenke til kommentar
flaff Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 vin diesel kunne funket helt fint som sam fisher. han spilte jo veldig bra i find me guilty, og den filmen var kun dialog. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Vin Diesel er ikke noe Sam Fisher. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Og du gikk god for at Vin Diesel var et godt alternativ? Han er svart. Han er absolutt ikke svart! :!: Men du kommenterte at stemmen måtte være grov. Det har jo ikke Vin Diesel. Vin ha en ganske så grov stemme Da vil jeg si at både stemmen og fargen ikke er riktig og at Vin Diesel ikke er noe alternativ over hodet! Vet du i det hele tatt hvem Vin Diesel er? Hørt stemmen hans, sett han? Synes Vinnie hadde passa fint jeg:) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Flere nominerte Vin Diesel til å være Sam Fisher, og da kom det opp det at han egentlig skulle være agent 47 fra Hitman spillene... ERROR 404 Vin Diesel skal IkkE spille Agent 47... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Vin Diesel er meir ein 'brute force kind of guy'. Han innehar ikkje dei finessene og kvalitetane som både Sam Fisher og Agent 47 har og treng. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 De tok vel Vin Diesel av rollen som mr 47? Lurer på om de kanskje prøvde spillene, eller så screenshots av han og bare "Oi, shit..." Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Vin Diesel hadde nok ikke passet som Sam Fisher eller Agent 47, han er for stor og kraftig. Riktignok er Sam Fisher og Agent 47 også ganske store, men er ikke så store som Vin Diesel, hadde nok passet bedre med en litt mindre kjent skuespiller, en som ikke har vært i så mange Hollywood filmer. Som Agent 47 tenker jeg Jason Statham Og som Sam Fisher lener jeg mer mot George Clooney om han hadde buffet seg litt opp Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jason Statham passer perfekt med strekkode i bakhodet og jeg må si enten George Clooney eller Bruce Willis som Sam Fisher. Litt mindre sikker på George Clooney da jeg ikke ser for meg han drive å klatre i ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå