BlastyTrasty Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Som sikkert mange har fått med seg, så skal Splinter Cell, bli film. Akuratt no er filmen i pre-production, som betyr enkelt og greit at dei ikkje har satt i gang produksjonen. Me veit jo alle det at Michael Ironside, har stemma til Sam Fisher - og eg trur alle kan sei seg einig i at den stemma er særs viktig i spela. Men, som me og ser, så er Michael Ironside, kanskje litt for gammal til å spela Sam Fisher. Derfor vil eg opprette ein tråd der me kan komma med forslag til kven som kan væra spel-helten vår i filmen som blir spelt inn neste år. Mitt forslag: Dominic Purcell mest kjent ifrå Prison Break, og Blade III Nokon andre forslag? Lenke til kommentar
X672 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Tom Cruise, syns han gjer det rimlig bra i MI filmene så korfor ikkje Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Tom Cruise, syns han gjer det rimlig bra i MI filmene så korfor ikkje 7262583[/snapback] Eg er ingen fan av Tom Cruise, men tja, godt mogleg Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Jack fra Lost! 7262593[/snapback] Grunnen til at eg valgte Dominic Purcell, er fordi han har ei litt mørk dyster stemme, slik som Sam Fisher må ha. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Tom Cruise, syns han gjer det rimlig bra i MI filmene så korfor ikkje 7262583[/snapback] Tom Cruise passer ikke inn i rollen som Sam Fisher. Ingen likehet mellom disse 2. Denne fyren her passer nok ganske perfekt Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Kan man bare ikke bruke voice-over? Sam Fisher uten Sam Fisher stemme blir bare....ekkelt Hmmm, får se om jeg finner på noen, hadde en men glemte totalt av det nå Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Vin Diesel ja! Han er og ein god kandidat! Absolutt! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Vin Diesel ja!Han er og ein god kandidat! Absolutt! 7262612[/snapback] Vin Diesel ER Sam Fisher Det MÅ bli han som får rollen Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Hadde det ikkje vært for dei astronomiske kostnadene kunne dei jo laga heile filmen i CG. Noko ala Final Fantasy. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Vin Diesel ja!Han er og ein god kandidat! Absolutt! 7262612[/snapback] Vin Diesel ER Sam Fisher Det MÅ bli han som får rollen 7262617[/snapback] Eg held ein liten finger på Mr. Purcell Men det er helst fordi eg klarar ikkje heilt ta Mr Diesel så seriøst, etter alle dritt-filmane som han har stillt opp i. Endret 11. november 2006 av dark by design Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Men det er helst fordi eg klarar ikkje heilt ta Mr Diesel så seriøst, etter alle dritt-filmane som han har stillt opp i. 7262624[/snapback] Olala! Jeg vil ha en ny Riddick film i stedet Lenke til kommentar
kaalaaker Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Bruce Willis er den eg tenker på... Nesten rette alder, men det er nok å sikte for høgt akkurat det... Vin Diesel bør aldri få nærme seg den filmen... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 jeg har ikke noe forhold til sam fisher og spilla hans, så det med stemma har lite å si for meg. men dominic tror jeg passer bedre enn diesel sånn sett. dessuten så har vin diesel hovedrolla i hitman filmen som kommer etterhvert, så det blir litt rart å se han i begge disse filmene kanskje tom cruise lager en del gode filmer, men ikke putt han i denne, det holder med M:I filmene. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Han må være ganske så atletisk også da. Tom Cruise tror jeg er den eneste som kan få til alle de stuntene som kreves. Bare ta en titt på galskapen han gjør i Mission Impossible filmene, han er jo den perfekte kandidat. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Bruce Willis er den eg tenker på... Nesten rette alder, men det er nok å sikte for høgt akkurat det... Vin Diesel bør aldri få nærme seg den filmen... 7262652[/snapback] Galt med Vin Diesel i rollen som Sam Fisher? Bruce Willis kan jo spille filmen som bestefaren Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Jack fra Lost! 7262593[/snapback] Grunnen til at eg valgte Dominic Purcell, er fordi han har ei litt mørk dyster stemme, slik som Sam Fisher må ha. 7262603[/snapback] Så det er viktigere at stemmer matcher enn hudfargen? Nei, nå skjønner jeg ingenting. Til nå synest jeg vel Øyvind Mund er det beste alternativet. Endret 11. november 2006 av Ingenting Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 For de som fremdeles måtte være i tvil: Dette er mannen folkens! Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Vi får sende mail til hollywood om dette. Så tar de vel kontakt med Øyvind Mund! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå