jarikarl Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Har en sønn som spiller Ratchet & Clank 3 på PS2. Det ender ofte opp med at far må sitte å jobbe seg gjennom hindringer for å unngå sutring. Har funnet noen filer på nettet der spillet er gjennomkjørt og alle "dører" åpne. Kan jeg overføre, og bruke, ei slik fil på PS2? Hva trenger jeg? Har prøvd å søke litt rundt her uten treff. På forhånd takk Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hm... ut ifra det jeg vet går det ikke an å overføre filer fra PC til PS2. Se om du kan finne en kode som gjør det samme. www.gamefaqs.com er ei flott side til sånt. Lenke til kommentar
jarikarl Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Hm... ut ifra det jeg vet går det ikke an å overføre filer fra PC til PS2. Se om du kan finne en kode som gjør det samme. www.gamefaqs.com er ei flott side til sånt. 7262575[/snapback] Takker Det var på denne siden jeg fant de "savede gamene". Hva skal de brukes til hvis ikke der er for å overføres til PS2? http://www.gamefaqs.com/console/ps2/save/919902.html Finner en del koder, men bare for småting som kan låses opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå