Gå til innhold

Hva i all verden er det id Software tenker på?

Anbefalte innlegg

Ekstra kommentar:

Jeg har ingen planer om å laste ned den leaka demoen, det er uinterressant for meg. Men jeg synes det må være legitimt å se bilder.

Hvis noen hadde tatt snikbilder av den nye ferrarien på en testbane, hadde du knepet igjen øynene og bladd videre da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke bare løse rykter. Det er god grunn til at dette faktisk er hva som skjedde.

"it [the leak] will have some impact on how we deal with some companies in the future" - dette er et sitat av Carmack fra Slashdot. Et sterkt indikasjon på at lekkasjen kom fra et annet firma. Sannsynligvis ATI. Jeg har iallefall ikke hørt noen motstridende info som skulle tilsi noe annet.

Lenke til kommentar

Ville bare si, at etter jeg prøvde pre-alpha'en, så ble jeg fast bestemt på, at dette spillet var verdt 500 kr. Dette skal kjøpest. id Software fortjener såpass. Om ikke for annet (jeg vet ikke så mye om hvordan resten av spillet blir), så bare for grafikken/stemningen sin del

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-14 14:29, skrev Ratatosk:

Det er ikke bare løse rykter. Det er god grunn til at dette faktisk er hva som skjedde.

"it [the leak] will have some impact on how we deal with some companies in the future" - dette er et sitat av Carmack fra Slashdot. Et sterkt indikasjon på at lekkasjen kom fra et annet firma. Sannsynligvis ATI. Jeg har iallefall ikke hørt noen motstridende info som skulle tilsi noe annet.

Jeg mente at det var løse rykter at det er ATI som er synderen (ref: den falske irc-loggen). Jeg har hørt fra to uavhengige "kilder" at det var NVIDIA. Ikke at jeg stoler mer på det. For alt jeg vet, kan det være id som har lekket den selv. :wink:

</noia>

[ Denne Melding var redigert av: bic-judge på 2002-11-15 15:36 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-15 08:26, skrev Ratatosk:

|| Jeg har bare lest positiv omtale av demoen.

Hvilken "demo"? Skal jeg komme hjem til hver og en av dere og slå det inn? Det finnes ingen demo!!

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: bic-judge på 2002-11-15 15:18 ]</font>

Neivel?!? Forklar hva det er for noe da? En liten forklaring av begrepet 'Demo' hadde også vært noe...

Lenke til kommentar

Quote:

Jeg har ingen planer om å laste ned den leaka demoen, det er uinterressant for meg. Men jeg synes det må være legitimt å se bilder.

Hvis noen hadde tatt snikbilder av den nye ferrarien på en testbane, hadde du knepet igjen øynene og bladd videre da?

Enig. Det man ser i alphaen er ikke annet enn hva id faktisk har vist fram på e3, forskjellen her blir jo at bildene blir av bedre kvalitet enn de som journalistene tok av skjermen på e3. Så hva har de å tape?

En annen ting, når jeg trykker på linken for å se på mailen så får jeg bare opp en tom tråd. Er den fjernet?

Lenke til kommentar

Spör du meg har denne alpha testen gitt dem ett bedre rykte, og den har tvertimot gjort meg så oppspillt på å få spillet i hus att jeg kommer til å kjöpe 50 stk. (eller kanskje bare 1) men iallefall, den har ikke i det hele tatt gitt meg noen dårligere forventniger av DOOM III.

ALL HAIL DOOM ALL HAIL DOOM

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-18 14:41, skrev Toa:

Neivel?!? Forklar hva det er for noe da? En liten forklaring av begrepet 'Demo' hadde også vært noe...

Ordet demo er en forkortelse av demonstrasjon. Demonstrasjon brukes ofte i forbindelse med presentasjon av et produkt. Gjerne en presentasjon overfor potensielle kjøpere. Det er en versjon utvikler av produktet føler er representativ, og viser funksjonene til produktet slik de forekommer hvis man kjøper varen retail. Den versjonen som er lekket ute nå, er ikke en demo. Først av den enkle grunn at id Software ikke har utgitt noen offisiell demo enda, og gjerne skulle ønske at denne aldri var ute (som igjen burde fortelle deg at dette ikke er noen demonstrasjon). Men også fordi den ikke representerer produktet slik id Software ønsker. Noen grundigere forklaring har jeg ikke akkurat nå, men håper det hjalp litt.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-15 08:26, skrev Ratatosk:

|| Jeg har bare lest positiv omtale av demoen.

Hvilken "demo"? Skal jeg komme hjem til hver og en av dere og slå det inn? Det finnes ingen demo!!

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: bic-judge på 2002-11-15 15:18 ]</font>

Kjære bic-judge: Vennligst la være å forandre på postene mine. Ikke slett noe eller forandre på noe jeg har skrevet, med mindre jeg har brutt noen av forum-reglene hos gamer.no.

Ser ingen grunn til at du skal ødelegge postene mine istedenfor å sitere meg i en reply.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-18 15:07, skrev TST:

Quote:

Den 2002-11-18 14:41, skrev Toa:

Ordet demo er en forkortelse av demonstrasjon. Demonstrasjon brukes ofte i forbindelse med presentasjon av et produkt. Gjerne en presentasjon overfor potensielle kjøpere. Det er en versjon utvikler av produktet føler er representativ, og viser funksjonene til produktet slik de forekommer hvis man kjøper varen retail. Den versjonen som er lekket ute nå, er ikke en demo. Først av den enkle grunn at id Software ikke har utgitt noen offisiell demo enda, og gjerne skulle ønske at denne aldri var ute (som igjen burde fortelle deg at dette ikke er noen demonstrasjon). Men også fordi den ikke representerer produktet slik id Software ønsker. Noen grundigere forklaring har jeg ikke akkurat nå, men håper det hjalp litt.

Tåpelig diskusjon. Dette er en demo, det er den samme som ble demonstrert på e3 tidligere i år. Men det er ikke en demo som er sluppet ut til alle...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-19 01:27, skrev spindle:

Tåpelig diskusjon. Dette er en demo, det er den samme som ble
demonstrert
på e3 tidligere i år. Men det er ikke en demo som er sluppet ut til alle...

Hvis jeg programmerer Yatzy i VB (ok, la oss late som om jeg gjør det...) der du bare kan slå yatzy og ingenting annet og kaller det en demo er det ikke dermed sagt at det er en demo jeg vil at andre skal prøve hvis ikke det er for eventuelle kjøpere...

Ok, det her ble kanskje litt merkelig, men man må være evneveik for ikke å se poenget.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-14 17:14, skrev LarsC:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: bic-judge på 2002-11-15 15:36 ]</font>

Wtf? Jeg hadde satt pris på at du skrev hva som er redigert eller markere det på en eller annen måte, bic-judge...... Gjerne i pm hvis jeg har vært slem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...