Arsenal_RULES Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg har problemer med min nec-rw nd-352A, tror jeg må laste ned ny driver, men hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hvilke problemer har du med den? Tror nok ikke du finner noen spesiell driver til den i xp osv. Da er det heller snakk om firmware til selve enheten Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Det er et rart problem. Det fungerer slik: Alt fungerer perfekt, bortsett fra hvis jeg ønsker å utforske noen cder. Det fungerer ikke! Så alle cder som ikke har autostart, fungerer dårlig på min datamaskin. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Takker og bukker - håper den funker! Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Det funket dessverre ikke. Det var synd. Endret 17. november 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå