kjeLL// Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 jeg lurer på ossen jeg kan lage dvd-rom plater av dvd+r plater... jeg har nec nd3500ag dvd-brenner svar er veldig velkommen! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 jeg lurer på ossen jeg kan lage dvd-rom plater av dvd+r plater... jeg har nec nd3500ag dvd-brenner svar er veldig velkommen! 7262336[/snapback] Hvis jeg ikke tar helt feil, må du ha hacket firmware på denne? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Muig det fins hacket firmware som gjør at man kan få det til med den brenneren, men har ikke hørt/lest om det. BenQ og Plextor støtter iallfall bitsetting, noe som gjør at DVD+ platene blir gjenkjent som DVD-Rom. Endret 11. november 2006 av MorePower Lenke til kommentar
Psh Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Firmware : 21bbt_rpc1.zip Nyeste BinFlash Endret 11. november 2006 av Psh Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 da har jeg flasha dvd-brennern min... hva gjør jeg nå for å bittsette en dvd da?? Lenke til kommentar
Psh Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Sett booktype til dvd-rom med f.eks WinBTypeV2 og brenn en dvd+r plate. Den skal da ha booktype satt til dvd-rom. Lenke til kommentar
Tankakern Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hvis du har Nero så er vel det beste å velge Book type DVD-ROM under Choose Recorder (Ctrl+R) > Options > Book Type Settings, og ikke styre med sånne småprogram... Du kan også sjekke med Nero InfoTool om platene du brenner virkelig blir satt til DVD-ROM. Lenke til kommentar
Psh Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Beste og beste, det er ikke sikkert Nero kan gjøre dette på brenneren hans (da brenneren i utgangspunktet ikke støtter bitsetting), Nero klarte ikke dette tidligere, men det er selvfølgelig bare å prøve. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 skal jeg gjøre =) Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 det funka fint etter at jeg flasha den ivertfall.. har ikke testa før.. takker "Psh" og "h017ah" for bra hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå