ShredLord Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 24 spelarar er ikkje det same som 40, deter ikkje å nekte for. Dessutan er områda i Resistance større såvidt eg har skjønt. Men klart, COD 3 er ein mellomting mellom Resistance og GoW, det kan eg gå med på. Godt muleg eg kjøper Ps3-versjonen. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Kan folk gi faen i å diskutere CoD3 og PS3 vs 360 bullshit. Denne tråden handler om Resistance og ikke noe annet. SulkyIce Dude: Husker jeg leste for en stund tilbake at det var kjøretøy i MP, men ikke SP. Men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Fantastisk. 30 innlegg er slettet og advarsler er utdelt. Off-topic er like fullt brudd på retningslinjene som noe annet, og det betyr at når en moderator først har advart om at off-topic skal slutte, så ber man om advarsel dersom man fortsetter. Nestemann ut får 7 dager ferie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå