Gå til innhold

IGN-Review: Resistance - Fall of Man (PS3)

KongRudi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så akkurat videointervjuet(HD kvalitet) og må si at spillet imponerer meg mer og mer.

Våpnene er meget bra, AI er meget bra, kontrollene er meget bra, han opplevede ikke framdrops en eneste gang når han spilte gjennom spillet som tar ca 12-16 timer og han har spilt spillet online med 40 personer og opplevde veldig sjelden noen tekniske problemer(lag osv). Hele multiplayer delen er super.

Lenke til kommentar

Snss våpenenen ser ut til å treke spillet ned for min del. Ser svake og kjedelig ut, og uten rumble er det lite som kan trekke opp intrykket eg har av de no. De virker så statiske og stive.

Men burde nesten spillt det før eg kan trekke noen endelige konklusjoner;)

Lenke til kommentar
Snss våpenenen ser ut til å treke spillet ned for min del. Ser svake og kjedelig ut, og uten rumble er det lite som kan trekke opp intrykket eg har av de no. De virker så statiske og stive.

Men burde nesten spillt det før eg kan trekke noen endelige konklusjoner;)

7263623[/snapback]

Glemte det med rumble

Må være veldig rart å spille uten ristefunksjonen. Men det er vel bare en vanesak

Lenke til kommentar

Fatter ikke at folk syter over at det ikke er rumble på PS3. :p

Er jo så hinsides annoying at kontrolleren rister og bråker når man spiller. :D

Må nok slenge meg på vogna og si at grafikken ble en del dårligere enn jeg trodde den skulle bli, men grafikk betyr absolutt ingenting for meg. Er en grunn til bortsett fra at PC'n suger at jeg bare spiller spill som er 5-15 år gamle. :p

Synes derimot gameplayet så helt konge ut. Og det er feelen i grafikken som har alt å si for meg og den så veldig fin ut. Synes fortsatt Halo 2 er et av de spillene som har best grafikk nettopp pga feelen og hvor bra alt henger sammen. :D

Lenke til kommentar
Fatter ikke at folk syter over at det ikke er rumble på PS3. :p

Er jo så hinsides annoying at kontrolleren rister og bråker når man spiller. :D

Må nok slenge meg på vogna og si at grafikken ble en del dårligere enn jeg trodde den skulle bli, men grafikk betyr absolutt ingenting for meg. Er en grunn til bortsett fra at PC'n suger at jeg bare spiller spill som er 5-15 år gamle. :p

Synes derimot gameplayet så helt konge ut. Og det er feelen i grafikken som har alt å si for meg og den så veldig fin ut. Synes fortsatt Halo 2 er et av de spillene som har best grafikk nettopp pga feelen og hvor bra alt henger sammen. :D

7263795[/snapback]

Forestill deg Halo 2 uten rumble.

Som sagt er det sikkert bare en vanesak, men jeg synes det blir litt tamt spesielt i FPS shooters.

Sprenges det en granat ved siden av deg, bakken rister eller andre ting i spillet så blir opplevelsen større når det rister i kontrolleren

Lenke til kommentar
Hvorfor gidde?

De fleste som har vært her på forumet en stund vet hvor mye prat det var om akkurat det der

7263445[/snapback]

Fordi eg ikkje har sett postane du snakkar om, og mistenker at du ikkje vil vere i stand til å underbygge påstanden din.

Kay

7263807[/snapback]

Nå er ikke jeg ute etter å henge ut noen her, men om du gjør et enkelt søk her på forumet, finner du flere poster hvor spillet hylles for sine 60fps og 1080p-støtte (beste posten er vel muligens den som klager over at GeOW hakker sinnsykt med sine "bare" 30fps :wee:)

Men kan uansett ikke klandre de som gledet seg til 1080p og 60fps - det var jo en stor del av hypen til dette spillet, sammen med sin støtte for 40 spillere online.

Lenke til kommentar
Nå er ikke jeg ute etter å henge ut noen her, men om du gjør et enkelt søk her på forumet, finner du flere poster hvor spillet hylles for sine 60fps og 1080p-støtte (beste posten er vel muligens den som klager over at GeOW hakker sinnsykt med sine "bare" 30fps :wee:)

Men kan uansett ikke klandre de som gledet seg til 1080p og 60fps - det var jo en stor del av hypen til dette spillet, sammen med sin støtte for 40 spillere online.

7263951[/snapback]

Takk, slapp jeg å lete :)

Lenke til kommentar

Så lenge vi slipper framedrops, og det gjør vi, så er jeg fornøyd med 30 fps.

Det med rumble er jeg delvis enig i, men det som er enda viktigere for meg er å ha ett godt hjemmekino anlegg med en stor subb som rister hver gang en granat nesten drepte deg. Følelsen av å høre kulene og granatene suse rundt ørene er mye mye mye bedre en litt risting i kontrolleren. Men skjønner de som sitter på gutterommet med headset eller elendige høyttalere(innebygd i tv'en).

Lenke til kommentar

7263951[/snapback]

Ingen problem. For det første var ikkje søkefunksjonen oppe og gjekk når eg posta, for det andre meiner eg det er dei som kjem med påstandar som skal bruke han for å underbyggje det dei seier. Og dersom forumet verkeleg var "oversvømt" av postar som var slik Avanore beskriv det, hadde eg ikkje trudd det ville vore eit problem å finne nokre eksempel.

Noko eg fortsatt ikkje har sett...

Kay

Lenke til kommentar
Ingen problem. For det første var ikkje søkefunksjonen oppe og gjekk når eg posta, for det andre meiner eg det er dei som kjem med påstandar som skal bruke han for å underbyggje det dei seier. Og dersom forumet verkeleg var "oversvømt" av postar som var slik Avanore beskriv det, hadde eg ikkje trudd det ville vore eit problem å finne nokre eksempel.

Noko eg fortsatt ikkje har sett...

Kay

7264258[/snapback]

Er bare å søke det så finner du mange

Lenke til kommentar
Er bare å søke det så finner du mange

7264308[/snapback]

Las du kva eg skreiv? Det er du som kjem med påstandar, kvifor skal eg ha jobben med å underbyggje dei? Dersom det er enkelt å finne døme, kan du berre gjere det sjølv, so skal ikkje eg klage meir.

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...