Gå til innhold

IGN-Review: Resistance - Fall of Man (PS3)

KongRudi

Anbefalte innlegg

det blir litt sånn som med CoD 3, hvis du ser på enkeltelementene så er det ikke så mye som stikker seg ut og skriker "wow

7262968[/snapback]

Har du spilt COD3?

Jeg fikk veldig WOW faktor. Drit bra animasjoner, self shadow og mye mere.

Kan ikke sammenligne COD3 med dette her i det heletatt. COD3 er en klasse for seg selv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Resistance er sikkert et knall spill. Sammenligne det med COD3 grafisk er feil.

Kanskje du ikke bør være så standhaftig, og heller lese bedre hva jeg skriver? Jeg sa ikke at spillene så like ut, jeg sa ikke at Resistance hadde bedre grafikk, jeg sa at det blir litt, merk litt, som i CoD 3, at enkeltelementene ikke er så "wow!", men sammenlagt blir det bra.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Resistance er sikkert et knall spill. Sammenligne det med COD3 grafisk er feil.

Kanskje du ikke bør være så standhaftig, og heller lese bedre hva jeg skriver? Jeg sa ikke at spillene så like ut, jeg sa ikke at Resistance hadde bedre grafikk, jeg sa at det blir litt, merk litt, som i CoD 3, at enkeltelementene ikke er så "wow!", men sammenlagt blir det bra.

7263045[/snapback]

Det jeg ikke forstod hva du mente med

Enkeltelementene i COD3 er drit bra

Lenke til kommentar
Ja, jeg har spilt CoD 3, Avanore. Har du spilt Resistance?

Mala, de prøvde på 60 FPS, men fant ut at de måtte ofre for mye av det grafiske om de skulle kjøre på det, så de bestemte seg heller for å låse spillet til 30.

7263018[/snapback]

Fair trade :)

Lenke til kommentar
Enkeltelementene i COD3 er drit bra

Javel, da har vi rett og slett en forskjellig oppfatning av hva "drit bra" er. La nå uansett tråden handle om Resistance, og ikke CoD 3.

7263073[/snapback]

Når du kommer med påstander er det greit og svare

Du har spilt COD3 og ingen av oss har spilt Resistance. Ut i fra IGN video review så ser grafikken ikke så bra ut. Minner litt om COD2/Halo 2 på det grafiske. Gameplayet er sikkert råbra, men grafikken skulle vært litt bedre

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Jeg trodde jeg hadde svart? Det er tydelig dette er noe du er veldig bastant på og ikke spesielt interessert i å diskutere uansett, for meg er det ikke så viktig om du er enig med meg eller ikke, det er bare min mening, og jeg mener ikke at den på noen måte er en fasit.

7263102[/snapback]

Jeg synes i alle fall at grafikken ser meget bra, og jeg har sikkert sett 10-talls hd videoer fra spillet. Har også sett mange videoer fra call of duty 3 og det ser ut som et bra spill.

Lenke til kommentar
Jeg trodde jeg hadde svart? Det er tydelig dette er noe du er veldig bastant på og ikke spesielt interessert i å diskutere uansett, for meg er det ikke så viktig om du er enig med meg eller ikke, det er bare min mening, og jeg mener ikke at den på noen måte er en fasit.

7263102[/snapback]

Dette skriver du

Føler det er en del her som hakker på denne tittelen kun fordi den kommer på PS3, mens de samme folkene ville ha vært i ekstase over den hvis den kom på X360. Og si ting som at grafikken i spillet er stygg eller dårlig er bare latterlig.

Så sier du at grafikken er ikke noe wow faktor som COD3.

Der jeg arresterer deg på. COD3 er et av de spillene sammen med GoW som har drit bra grafikk. Folk som har spilt GoW og COD3 sier at COD3 ikke på noe måte har dårligere grafikk. Det er faktisk bedre i detaljer mens GoW har bedre textures.

Resistance har ingen av de delene

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Du har visst ikke lyst til å gi deg med dette, og bare fortsetter og dra tråden mer off-topic.

Dette er det siste jeg sier til deg i denne sammenheng, for å ikke ødelegge tråden helt, også håper jeg en moderator rydder opp her; Jeg, personlig, synes ikke enkeltelementene i CoD 3 har noe "wow"-faktor over seg, og jeg mener, legg merke til mener, at det er latterlig å si at grafikken i Resistance er stygg eller dårlig.

Takk, over og ut.

Lenke til kommentar
Du har visst ikke lyst til å gi deg med dette, og bare fortsetter og dra tråden mer off-topic.

Dette er det siste jeg sier til deg i denne sammenheng, for å ikke ødelegge tråden helt, også håper jeg en moderator rydder opp her; Jeg, personlig, synes ikke enkeltelementene i CoD 3 har noe "wow"-faktor over seg, og jeg mener, legg merke til mener, at det er latterlig å si at grafikken i Resistance er stygg eller dårlig.

Takk, over og ut.

7263174[/snapback]

Du som faktisk nevner X360 og grafikken mot resistance. Vi ville ikke engang hatt denne diskusjonen her om du lot det være ;)

Greit at du synes COD3 ikke er noe WoW faktor over seg, men de fleste inkludert meg synes COD3 har SKIKKELIG wow faktor.

Lenke til kommentar

Kanskje er call of duty 3 grafikken hakket bedre, men den er ikke mye bedre. Call of duty 3 fikk vel 9 på grafikk hos ign og resistance fikk 8,5. Ikke det at Ign sin mening er alt, men din mening er i værtfall ikke alt.

Nok om COD 3.

Video review fra ign.

Video

Endret av Mgs
Lenke til kommentar
Kanskje er call of duty 3 grafikken hakket bedre, men den er ikke mye bedre. Call of duty 3 fikk vel 9 på grafikk hos ign og resistance fikk 8,5. Ikke det at Ign sin mening er alt, men din mening er i værtfall ikke alt.

Nok om COD 3.

Video review fra ign.

Video

7263237[/snapback]

Komiske med alt dette her er for noen måneder tilbake så oversvømte det av poster hvor bra Resistance skulle bli grafisk. Jeg kan sikkert grave litt på forumet her fra PS3 klubben, der ord som 1080p og 60 FPS var mye brukt.

For å ikke snakke om forskjellen skulle være fra X360 og PS3, så var Resistance som stod for akkurat dette.

Lenke til kommentar
Komiske med alt dette her er for noen måneder tilbake så oversvømte det av poster hvor bra Resistance skulle bli grafisk. Jeg kan sikkert grave litt på forumet her fra PS3 klubben, der ord som 1080p og 60 FPS var mye brukt.

For å ikke snakke om forskjellen skulle være fra X360 og PS3, så var Resistance som stod for akkurat dette.

7263306[/snapback]

Kvifor ikkje gjere akkurat det? Grave fram dei postane som oversvømte forumet, der "PS3 klubben" (som du fortsatt inisisterar på å orddele det) snakkar om kor overlegent Resistance skulle bli, og 1080p og 60FPS er mykje brukt?

Kay

Lenke til kommentar
Kvifor ikkje gjere akkurat det? Grave fram dei postane som oversvømte forumet, der "PS3 klubben" (som du fortsatt inisisterar på å orddele det) snakkar om kor overlegent Resistance skulle bli, og 1080p og 60FPS er mykje brukt?

Kay

7263378[/snapback]

Hvorfor gidde?

De fleste som har vært her på forumet en stund vet hvor mye prat det var om akkurat det der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...