orjanbeats Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hei, jeg bruker UltraIso til å redigere på iso filer. Også lurte jeg på om det er noen måte å slå sammen to iso-filer, at innholdet fra begge isoene kommer sammen i en iso fil (gjerne i hver sin mappe inni iso-filen) ? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 det går som bare det bare det bare dem ligger i mapper.create ney iso. add folders.så er du der Lenke til kommentar
orjanbeats Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Ja, men jeg vil gjerne kun ha innholdet fra iso-filene, ikke selve isoene... Lenke til kommentar
kvase Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Ja, men jeg vil gjerne kun ha innholdet fra iso-filene, ikke selve isoene... 7262017[/snapback] det er jo bare å exstrakte vær iso fil i de respektive mappene,å slette iso fila etterpa Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 ja, enkeleste er nok bare å pakke ut .iso filene (med winrar f.eks., eller å mounte dem i deamon tools), og så enten bare brenne filene direkte, eller lage dem om til en ny .iso dersom du skulle ha behov for det. Tviler på det er noe verktøy som kombinerer isoer direkte på den måten du beskriver, mest på grunn av at det er lite behov for et slikt verktøy... -Stigma Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 + at det ikke nødvendigvis går an å kombinere to .iso-filer sine boot options.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå