Gå til innhold

Mystisk fenomen ved innlogging

onkeljubalong

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke sikker på hvor denne passer. Det er et mystisk fenomen, som sagt.

Så jeg skulle akkurat til å logge meg inn på myfreepaysite da jeg så min brors email-adresse i innloggingsfeltet. Jeg klødde meg i hodet siden jeg ikke kunne ha huske at broren min har vært hjemme på en stund. Jeg klikket på rullgardinen og da fikk jeg se det merkeligste: Jeg så hele 6 e-mailadresser, tre av dem kjente jeg igjen fra mitt nærmiljø. Jeg hadde bare en av dem på MSN. Og nei, ingen av dem har vært inne på min datamaskin.

Hva i helvete?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være du har skrevet disse adressene på andre sider?

Slik når jeg ser på rullgardinen på innloggingen på e-posten min får jeg opp e-postadressen til pappa. Dette grunnet at han har logget seg inn på sin e-post. Og nei, vi har ikke samme e-postklient heller.. Så det lagrer seg tydeligvis? Ja, prøvde hvertfall å forklare. Trøtt skjønner du! :)

Lenke til kommentar

Nei, det er det som er merkelig. To av epost-adressene har jeg kun forhold til gjennom at venner av meg har epost-adressene på MSN. Da snakker jeg om epost-adressene, jeg kjenner de det tilhører.

Det er også umulig at noen andre har skrevet inn epost-adressene på min maskin. Den eneste som kan ha gjort det er broren min, og han har ingen forhold til epost-adressene, pluss at jeg ikke kan se noe motiv for det.

Hva med at myfreepaysite grunn lagrer informasjon om hvilket område ISP-en din er, også blir den delt når du skal logge deg inn? Hvorfor aner jeg ikke, men det er den eneste forklaringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...