Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hw.no Secret Santa 2006!

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
33 påmeldte nå! :D

7396570[/snapback]

Det må være partall for at det skal gå opp :p

Men gleder meg alerede :dribble:

Det blir en morsom jul i år :D

7396789[/snapback]

Tror nok det går bra. siden B-Real ikke er meldt på, regner jeg med at han aventer om det blir partall eller oddetall. Går det ikke opp, blir han med. Hvis det går opp, blir han ikke med ;)

Eller tar jeg feil? :p

Lenke til kommentar
Det må være partall for at det skal gå opp :p

7396789[/snapback]

Uh...javel? I mit rare lille hode - så greier da jammen 3 stk å bytte pakker også. Uten at noen sitter igjen med sin egen pakke... :!: :!:

Dessuten lurer jeg på om jeg skal melde meg på. Det blir morsomt å prøve å finne en pakke som passer til forumbrukeren man eventuelt får tildelt... :)

Syns det er morsomt å kjøpe julegaver jeg :innocent:

Lenke til kommentar
Pengene har ikke noe å si så lenge en gir en morsom/søt/kreativ gave som et menneske blir glad for å få. Jeg kommer nok til å bruke 200 kroner, siden frakten ofte kommer på 75 kroner når en skal sende pakker, så da blir det jo rundt 275 kroner til sammen.

7395213[/snapback]

Det er mye rart som kan sendes som brev også.. Så porto behøver ikke bli så dyrt -- iallfall ikke for myke pakker.

Lenke til kommentar
Er folk for sløve til å lese posten ordentlig?

100-300 kroner for faen!

7404975[/snapback]

Såvidt mine øyne skuer står det faktisk ikke noe i 1. post om det.. Sto der før, men er borte nå.

7405080[/snapback]

Mente selvfølgelig tråden. Hvis du er interessert, leser du i det minste bittelitt av den. Når det er 9 sider, er et så grunnleggende spørsmål garantert tatt opp. Hva med et lite søk på "pris"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...