Tunky Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Huff.. Har fortsatt ikke mottat noen gave, jeg. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg vet at min er på vei nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2007 Skal lage en liste over folk som ikke har fått sin gave i første post. De som ikke har fått pakke bare post i denne threaden eller kontakt meg via PM eller lignende. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 9. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2007 Skjer med de som ikke har sendt noen gave da? Permban og anmeldelse? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2007 Skjer med de som ikke har sendt noen gave da? Permban og anmeldelse? 7678256[/snapback] Reaksjoner får man se på...har ikke vurdert noe enda..skal først skaffe oversikt over hvem som ikke har fått. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2007 Huff.. Har fortsatt ikke mottat noen gave, jeg. 7676147[/snapback] Jeg har sendt. På fredag. Synes det er rart du ikke har fått den enda da. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2007 Huff.. Har fortsatt ikke mottat noen gave, jeg. 7676147[/snapback] Jeg har sendt. På fredag. Synes det er rart du ikke har fått den enda da. 7678558[/snapback] Håper du vet når det er jul *b-real: grattis med ny avtar, likte den gamle bedre da men * Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2007 Håper du vet når det er jul 7678729[/snapback] Gav beskjed til han at jeg ikke fikk sendt det i jula grunnet arbeidstider. Samt at jeg ikke var hjemme fra 25. til 4. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2007 Har ikke fått. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2007 Har ikke fått. 7679382[/snapback] Samme her, har ikke motatt noen ting. Har sendt og det er på vei.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Håper du vet når det er jul 7678729[/snapback] Gav beskjed til han at jeg ikke fikk sendt det i jula grunnet arbeidstider. Samt at jeg ikke var hjemme fra 25. til 4. 7678847[/snapback] Jau. Det visste jeg. Posten på Sørlandet/Sør-Norge er sen for tiden. F.eks måtte en pakke fra Flekkefjord (Vest-Agder) til Arendal (Aust-Agder) først til Sola (Rogaland), og så til Torp (Vestfold) og så til Sande (Vestfold) før den kom til Arendal med (antagelig) lastebil.. Først vest, og så alt for langt øst, og så vest igjen. Teit. Posten er håpløs.. Endret 9. januar 2007 av Knut_ Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Håper du vet når det er jul 7678729[/snapback] Gav beskjed til han at jeg ikke fikk sendt det i jula grunnet arbeidstider. Samt at jeg ikke var hjemme fra 25. til 4. 7678847[/snapback] Jau. Det visste jeg. Posten på Sørlandet/Sør-Norge er sen for tiden. F.eks måtte en pakke fra Flekkefjord (Vest-Agder) til Arendal (Aust-Agder) først til Sola (Rogaland), og så til Torp (Vestfold) og så til Sande (Vestfold) før den kom til Arendal med (antagelig) lastebil.. Først vest, og så alt for langt øst, og så vest igjen. Teit. Posten er håpløs.. 7684416[/snapback] Er ikke bare sør i norge nei, sliter voldsomt med å få skattekorte mitt, pappirer fra banken, nye forsikringspappirer... blir sikkert uten mobil noen dager tenker jeg nå etter jeg skifta abonemang... huff, 1mnd er ca leveringstid på viktige pappirer fra stat og firamer... det er uakseltabelt, sendte en pakke 2 januar, den ligger her i byen ennda... For meg ser det ut som posten har fått ett kraftig knekk etter jula 2006... Det fungerte helt topp før jula og¨nå er det blitt håpløst Håper ikke skandiabanken sender fra sverige... Ser posten har rota det til med kontrakt på posten som skal flys... Overskrift fra digi.no forteller at toppene rømmer etter at posten sa opp avtalen med ett flyselskap som skulle sendes pakker med... forteller litt eller Endret 9. januar 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Har fortsatt ikke fått og tviler på at jeg noen gang kommer til å få. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg har heller ikke fått. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Har fortsatt ikke fått og tviler på at jeg noen gang kommer til å få. Hva gjør jeg? 7850655[/snapback] Send en PM til B-real. Vil tro han ordner opp. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2007 Vel, bare så det er sagt så får ikke de personene som av en eller annen grunn ikke lov til å være med til neste år og muligens mange år framover. Skal se hva jeg kan klare å ordne til dere som ikke har mottatt deres gaver, dog jeg kan ikke love noe som helst bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Har fortsatt ikke fått og tviler på at jeg noen gang kommer til å få. Hva gjør jeg? 7850655[/snapback] Jeg vet at den er både kjøpt og sendt, så Da er det vel posten som har surret, beklageligvis. Send en PM til Neppe og hør hva han har tenkt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2007 Har fortsatt ikke fått og tviler på at jeg noen gang kommer til å få. Hva gjør jeg? 7850655[/snapback] Jeg vet at den er både kjøpt og sendt, så Da er det vel posten som har surret, beklageligvis. Send en PM til Neppe og hør hva han har tenkt. 7853674[/snapback] Ok. Posten skuffer. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Har fortsatt ikke fått og tviler på at jeg noen gang kommer til å få. Hva gjør jeg? 7850655[/snapback] Jeg vet at den er både kjøpt og sendt, så Da er det vel posten som har surret, beklageligvis. Send en PM til Neppe og hør hva han har tenkt. 7853674[/snapback] Ok. Posten skuffer. 7857226[/snapback] Posten skuffer alltid. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 4. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg fikk min i dag. 2 måneder etter at den ble sendt. Posten suger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå