Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hw.no Secret Santa 2006!

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper du vet når det er jul :p

7678729[/snapback]

Gav beskjed til han at jeg ikke fikk sendt det i jula grunnet arbeidstider.

Samt at jeg ikke var hjemme fra 25. til 4.

7678847[/snapback]

Jau. Det visste jeg.

Posten på Sørlandet/Sør-Norge er sen for tiden. F.eks måtte en pakke fra Flekkefjord (Vest-Agder) til Arendal (Aust-Agder) først til Sola (Rogaland), og så til Torp (Vestfold) og så til Sande (Vestfold) før den kom til Arendal med (antagelig) lastebil.. Først vest, og så alt for langt øst, og så vest igjen. Teit.

Posten er håpløs..

Endret av Knut_
Lenke til kommentar
Håper du vet når det er jul :p

7678729[/snapback]

Gav beskjed til han at jeg ikke fikk sendt det i jula grunnet arbeidstider.

Samt at jeg ikke var hjemme fra 25. til 4.

7678847[/snapback]

Jau. Det visste jeg.

Posten på Sørlandet/Sør-Norge er sen for tiden. F.eks måtte en pakke fra Flekkefjord (Vest-Agder) til Arendal (Aust-Agder) først til Sola (Rogaland), og så til Torp (Vestfold) og så til Sande (Vestfold) før den kom til Arendal med (antagelig) lastebil.. Først vest, og så alt for langt øst, og så vest igjen. Teit.

Posten er håpløs..

7684416[/snapback]

Er ikke bare sør i norge nei, sliter voldsomt med å få skattekorte mitt, pappirer fra banken, nye forsikringspappirer... blir sikkert uten mobil noen dager tenker jeg nå etter jeg skifta abonemang... huff, 1mnd er ca leveringstid på viktige pappirer fra stat og firamer... det er uakseltabelt, sendte en pakke 2 januar, den ligger her i byen ennda...

For meg ser det ut som posten har fått ett kraftig knekk etter jula 2006...

Det fungerte helt topp før jula og¨nå er det blitt håpløst :thumbdown:

Håper ikke skandiabanken sender fra sverige...

Ser posten har rota det til med kontrakt på posten som skal flys... Overskrift fra digi.no forteller at toppene rømmer etter at posten sa opp avtalen med ett flyselskap som skulle sendes pakker med... forteller litt eller :nei:

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Vel, bare så det er sagt så får ikke de personene som av en eller annen grunn ikke lov til å være med til neste år og muligens mange år framover.

Skal se hva jeg kan klare å ordne til dere som ikke har mottatt deres gaver, dog jeg kan ikke love noe som helst bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Har fortsatt ikke fått og tviler på at jeg noen gang kommer til å få.

Hva gjør jeg?

7850655[/snapback]

Jeg vet at den er både kjøpt og sendt, så :) Da er det vel posten som har surret, beklageligvis. Send en PM til Neppe og hør hva han har tenkt.

7853674[/snapback]

Ok.

Posten skuffer. :hrm:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Har fortsatt ikke fått og tviler på at jeg noen gang kommer til å få.

Hva gjør jeg?

7850655[/snapback]

Jeg vet at den er både kjøpt og sendt, så :) Da er det vel posten som har surret, beklageligvis. Send en PM til Neppe og hør hva han har tenkt.

7853674[/snapback]

Ok.

Posten skuffer. :hrm:

7857226[/snapback]

Posten skuffer alltid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...