Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hw.no Secret Santa 2006!

b-real

Anbefalte innlegg

Konge! Var så redd for at du skulle bli fornærma :p

Den oppfylte jo absolutt alle kravene dine og jeg tenkte du kanskje trengte en venn i nøden innimellom ;)

Håper dere får et langt og lykkelig liv sammen :)

7588752[/snapback]

Selv om jeg er kristen, trenger jeg litt kos innimellom jeg også. Seriøst, det var akkurat det jeg trengte i min single tilværelse. *nusse på* :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, så bra noen fikk en gave som kan brukes litt :p 

Har ikke fått noe selv, men er på vei, samme med mitt... posten er treg for tiden :)

7588861[/snapback]

når folk sender gaven 2-3 dager før julaften så kan man vell regne med å vente litt... men posten har vist fått bot for dårlig levering.

Jeg mista forsikringa mi pågrunn av de :mad:

Gjensidige sendte ett brev som skulle fylles ut (egen sykdom osv) men så kom brevet i går sammen med avslaget pågrunn av at det ikke var fylt ut! Så jeg var uten uføreforsikring i 2mnd... uten at jeg selv viste det :mad:

Men de fiksa det igjen så fort som f da jeg sa at posten leverte breve i dag, så de spurte om jeg kunne hente det her i byen på kontoret for det går litt fortere med 20min gå tur enn over 2mnd med posten :p

Lenke til kommentar
Hehe, så bra noen fikk en gave som kan brukes litt :p 

Har ikke fått noe selv, men er på vei, samme med mitt... posten er treg for tiden :)

7588861[/snapback]

når folk sender gaven 2-3 dager før julaften så kan man vell regne med å vente litt... men posten har vist fått bot for dårlig levering.

Jeg mista forsikringa mi pågrunn av de :mad:

Gjensidige sendte ett brev som skulle fylles ut (egen sykdom osv) men så kom brevet i går sammen med avslaget pågrunn av at det ikke var fylt ut! Så jeg var uten uføreforsikring i 2mnd... uten at jeg selv viste det :mad:

Men de fiksa det igjen så fort som f da jeg sa at posten leverte breve i dag, så de spurte om jeg kunne hente det her i byen på kontoret for det går litt fortere med 20min gå tur enn over 2mnd med posten :p

7591548[/snapback]

Jeg fikk bank kortet i dag, som var sendt ut den 9. desember. ;) Og en jeg kjenner som jobber på offshore fikk flybilleter og alt 5 dager etter at han skulle reise på jobb. Ekke bra for tiden. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg har ikke fått noen gave. :(

7620245[/snapback]

du får ringe og spørre :)

Du fikk jo navn og adresse til den du skulle sende fra, så viss du leser lengre oppe sjønner du hvem du skal få fra ;)

Kan også hende at det er skrevet her at den ikke kommer før nyårett...

Gleder meg til senere i år :)

Håper det blir noe lignede da, også litt tidligere slik at vi får med oss mange også bruker enn annen metode på sending og utdeling :) også er det jo sikkert greit om noen får rompa i gir før jul og sender de før fristene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...