applemania Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Konge! Var så redd for at du skulle bli fornærma Den oppfylte jo absolutt alle kravene dine og jeg tenkte du kanskje trengte en venn i nøden innimellom Håper dere får et langt og lykkelig liv sammen 7588752[/snapback] Selv om jeg er kristen, trenger jeg litt kos innimellom jeg også. Seriøst, det var akkurat det jeg trengte i min single tilværelse. *nusse på* Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Hehe, så bra noen fikk en gave som kan brukes litt Har ikke fått noe selv, men er på vei, samme med mitt... posten er treg for tiden Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 Ååååh.. Venter fortsatt spent på min gave, jeg og. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Hehe, så bra noen fikk en gave som kan brukes litt Har ikke fått noe selv, men er på vei, samme med mitt... posten er treg for tiden 7588861[/snapback] når folk sender gaven 2-3 dager før julaften så kan man vell regne med å vente litt... men posten har vist fått bot for dårlig levering. Jeg mista forsikringa mi pågrunn av de Gjensidige sendte ett brev som skulle fylles ut (egen sykdom osv) men så kom brevet i går sammen med avslaget pågrunn av at det ikke var fylt ut! Så jeg var uten uføreforsikring i 2mnd... uten at jeg selv viste det Men de fiksa det igjen så fort som f da jeg sa at posten leverte breve i dag, så de spurte om jeg kunne hente det her i byen på kontoret for det går litt fortere med 20min gå tur enn over 2mnd med posten Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Edit: Tok bort bildet 7588550[/snapback] Neeeeeeeei! Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Hehe, så bra noen fikk en gave som kan brukes litt Har ikke fått noe selv, men er på vei, samme med mitt... posten er treg for tiden 7588861[/snapback] når folk sender gaven 2-3 dager før julaften så kan man vell regne med å vente litt... men posten har vist fått bot for dårlig levering. Jeg mista forsikringa mi pågrunn av de Gjensidige sendte ett brev som skulle fylles ut (egen sykdom osv) men så kom brevet i går sammen med avslaget pågrunn av at det ikke var fylt ut! Så jeg var uten uføreforsikring i 2mnd... uten at jeg selv viste det Men de fiksa det igjen så fort som f da jeg sa at posten leverte breve i dag, så de spurte om jeg kunne hente det her i byen på kontoret for det går litt fortere med 20min gå tur enn over 2mnd med posten 7591548[/snapback] Jeg fikk bank kortet i dag, som var sendt ut den 9. desember. Og en jeg kjenner som jobber på offshore fikk flybilleter og alt 5 dager etter at han skulle reise på jobb. Ekke bra for tiden. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Unnskyld at jeg er litt sein, men jeg har vert i utlandet. Jeg fikk Reservoir Dogs (DvD) og Pantera DvD. Tusen takk eggman88 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Fikk en ozzy-cd og julemarsipan, av tu30r6. Takk! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Fikk en ozzy-cd og julemarsipan, av tu30r6. Takk! 7610653[/snapback] hadde kjøpt en dvd også, men tror jeg glemte den igjen et sted Må også takke for gaven din også med det samme igejn Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Lol. Hvilken dvd? Du åpnet pakken med en gang du fikk den, ditt svin! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg har ikke fått noen gave. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg har ikke fått noen gave. 7620245[/snapback] du får ringe og spørre Du fikk jo navn og adresse til den du skulle sende fra, så viss du leser lengre oppe sjønner du hvem du skal få fra Kan også hende at det er skrevet her at den ikke kommer før nyårett... Gleder meg til senere i år Håper det blir noe lignede da, også litt tidligere slik at vi får med oss mange også bruker enn annen metode på sending og utdeling også er det jo sikkert greit om noen får rompa i gir før jul og sender de før fristene Lenke til kommentar
jH- Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Da var jeg hjemme igjen, og takk så mycket for minnepinne, lilleslem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Dumt at jeg måtte melde avkall på dette, neste år skal jeg garantert være med på dette! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Dumt at jeg måtte melde avkall på dette, neste år skal jeg garantert være med på dette! 7625588[/snapback] Det må du. Det var kjempegøy dette her. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Ananas, du må ikke fjerne bildet Endret 2. januar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Er det noen som forsatt ikke har fått gaven sin? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg har ikke fått. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg har heller ikke fått. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Ananas, du må ikke fjerne bildet 7627061[/snapback] Enig, jeg fikk ikke sett det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå