Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hw.no Secret Santa 2006!

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det slik at alle sammen har fått fra den personen de sendte til?? Jeg fikk gave fra Kenny og jeg sendte også til Kenny.

7567671[/snapback]

Stemmer det. Stresset litt med å få det gjort og det tok ganske så jævlig lang tid så det ble dessverre den løsningen.

Men se på den lyse siden, nå har dere i allefall blitt litt bedre kjent med vedkommende dere har sendt til!

Får se om man perhaps ordner seg en bedre løsning til neste år ;)

Lenke til kommentar
Er det slik at alle sammen har fått fra den personen de sendte til?? Jeg fikk gave fra Kenny og jeg sendte også til Kenny.

7567671[/snapback]

Stemmer det. Stresset litt med å få det gjort og det tok ganske så jævlig lang tid så det ble dessverre den løsningen.

Men se på den lyse siden, nå har dere i allefall blitt litt bedre kjent med vedkommende dere har sendt til!

Får se om man perhaps ordner seg en bedre løsning til neste år ;)

7572577[/snapback]

Skulle vel bare spurt en geek på forumet om å programmere et lite program som fikset det.

Lenke til kommentar

takker Nissen Musty for gaven...

Jeg leker ikke akurat med lego lengre... men jeg kjenner noen som gjør det og han mistet foreldrene sine i bilulykke da han var liten... gir den til han viss du ikke har noe i mot det? Han har mer glede av den enn meg :)

Håper du gaven min gikk i smak ;)

Så du spilte mye WoW og tenkte at masasje til nakken vill være tingen ;)

*savnet bursdagsgaven min da :p hehe....*

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

massasje til nakken var helt glimrende...

Som jeg skrev tidligere, så sendte jeg noe jeg ville blitt veldig glad for selv. Jeg syntes det er uendelig moro med kinderegg og lage sånne småting, og jeg ville syntes det var kjempestas å få en sånn en selv.

Hvis du vil gi den til en som "trenger" den mer enn deg gjør du det, så blir nok han veldig glad skal du se..

Lenke til kommentar
regnte med at løsningen ble en liste i excel, randomize, og så nr 1 sender til nr 2, nr 2 til 3, 3 til 4 osv...

Men kan se for meg at det var mye arbeid... satser på mer arbeid neste år eller hva? :D

7573759[/snapback]

Dette kan vel kalles vellykket, eller? Jeg vil i allefall bli med på dette til neste år også.

Lenke til kommentar

Bær over med meg, har sittet på buss fra Telemark siden klokken halv ett. Skulle egentlig ta bilde av den inne i munnen eller et lurt smil, men batteriet streiket, var FirstPrice-batterier. :p

Edit: Tok bort bildet, vil ikke ha et bilde av meg med en dildo i kjeften hjemsøke meg for alltid :p

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...