Tunky Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Samme her AgentP. Håper den kommer i posten snart. Gleder meg. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 håper min kommer i morgen for da drar jeg hjem... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 skulle ikke si det før julaften da Lurer på om jeg skrev nicke mitt her inne 7548978[/snapback] Er ikke fra SecretSanta da. Fikk gave hos AnAnAs fordi hun er så snill. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 skulle ikke si det før julaften da Lurer på om jeg skrev nicke mitt her inne 7548978[/snapback] Er ikke fra SecretSanta da. Fikk gave hos AnAnAs fordi hun er så snill. 7549683[/snapback] Det er ikke noe stort da, men håper du får bruk for den en dag Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Da var min pakke ankommet. Ligner fælt på en DVD, men det vil tiden vise... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Det er ikke noe stort da, men håper du får bruk for den en dag 7550404[/snapback] Gikk ut fra at det ville bli noe lite ja, i og med at du ikke var min hemmelige nisse.. Vi får se etter at jeg har åpna den, om jeg får bruk for det.. Er det trygt å åpne på julaften, sammen med familien? Lenke til kommentar
sigz Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Da var gaven motatt, åpnet, men ikke skrapet. Noen som vil gjette hva jeg fikk? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Blast it !! Så ikke denne før nå !! Hadde gjerne vært med, men jeg skjønte ikke hele opplegget med sercret santa ! For du en tilfeldig adresse du skal sende til uten å skrive hvem den er fra for så å gjette eller noe sånt ? Lenke til kommentar
sigz Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Du får adressen til den du skal sende til og skriver på hvem den er fra og til. Jeg sendte til samme som sendte til meg, vet ikke om dette er tilfellet for alle, men. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 ohh Trodde ikke at det skulle stå hvem som sendte den, det stod det på wiki ! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 det er ikke normalt å si hvem det er fra, en del av poenget er vanligvis å gjette hvem det kommer fra. Men det er heller ikke vanlig å ha det imellom en gjeng som ikke kjenner hverandre i det hele tatt... syntes å skrive navn var en god ide Min pakke kom til posten i dag, løper og henter den etter jobb i morgen... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Jeg fikk lapp i dag om brevpost, for det var for liten postkasse Enten er det fra en her eller noe andre her i norge, vet at en del pakker venter på meg Men det er sikkert morsomt å dra på posten i morgen *ønsker meg større postkasse* Endret 21. desember 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
Musty Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 hehe.. sto på lappen min at jeg kunne kjøpe større kasse og få større post, men går virkelig postmannen rundt og vet hvem som har hvor store postkasser over alt? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 hehe.. sto på lappen min at jeg kunne kjøpe større kasse og få større post, men går virkelig postmannen rundt og vet hvem som har hvor store postkasser over alt? 7552800[/snapback] De har slike lapper med seg når de drar rundt. Passer ikke pakka og det er travelt tar de med seg pakka og drar og slipper ned en liten lapp om at du må hente den innen 14 dager... Husker da jeg bode på lande.. da kom posten med norgespakker osv helt opp på døra på dagtid Altså den gode gamle posten aKa USA sitt post system Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg håper min person er hjemme på julaften Jeg tviler, men uansett... da får jeg legge i postkassa Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Fikk pakken min i dag *venta med åpning til afta* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 Fikk også min pakke i dag Trodde forresten ikke det var slik at man skulle få pakke fra den man sendte til? Jaja, gleder meg til å åpne den uansett Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 Da fikk jeg også pakka mi i dag Lenke til kommentar
Mez Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 Trodde forresten ikke det var slik at man skulle få pakke fra den man sendte til? 7554962[/snapback] Trodde jeg også, at man sendte i ring på en måte... Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 22. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2006 Trodde forresten ikke det var slik at man skulle få pakke fra den man sendte til? 7554962[/snapback] Trodde jeg også, at man sendte i ring på en måte... 7555433[/snapback] Samme trodde jeg.. Men men, fikk nå en pakke hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå