Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hw.no Secret Santa 2006!

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag fikk jeg en pakke i posten.

Den skal puttes under juletreet :wee:

Jeg er litt treg pga sjukdom (inn/ut av sykehuset), men skal sørge for at den blir postet i kveld/morgen tidlig. Håper personen jeg sender til har forståelse for at gaven kanskje kommer litt sent.

Endret av Hrisebro
Lenke til kommentar
I dag fikk jeg en pakke i posten.

Den skal puttes under juletreet :wee:

Jeg er litt treg pga sjukdom (inn/ut av sykehuset), men skal sørge for at den blir postet i kveld/morgen tidlig. Håper personen jeg sender til har forståelse for at gaven kanskje kommer litt sent.

7527892[/snapback]

håper virkelig du har lest denne listen: http://www.posten.no/portal/kalender#pakkeinnland

7527986[/snapback]

Ja, men jeg kan ikke stort for at jeg ble sjuk. En pungtert lunge måtte fikses, jeg måtte opereres og være på sjukehus en uke. Derfor må det bli som det ble.

Jeg kan ikke gjøre noe annet en å unskylde.

I følge den listen bør det gå akuratt også..

Endret av Hrisebro
Lenke til kommentar

Hmm. Er litt kjipt hvis oakken kommer dagen etter at man drar på 2 ukers ferie. Hvis pakken/brevet kommer direkte i postkassen blir den jo liggene der, og blir kanskje våt. Hvis man drar på 2 ukers ferie har man kanskje en avtale med at naboen tar inn posten for deg, da. :hmm:

Skjønner hrisebro. Men håper for mottakerens del at h*n rekker å hente pakken før en evt. ferie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...