the_fire Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 36,- her Hvilken form vil jeg ikke si, da dette kan avsøre hvem jeg er Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Nå er pakken sendt 22 kr i porto kostet det meg. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) I dag fikk jeg en pakke i posten. Den skal puttes under juletreet Jeg er litt treg pga sjukdom (inn/ut av sykehuset), men skal sørge for at den blir postet i kveld/morgen tidlig. Håper personen jeg sender til har forståelse for at gaven kanskje kommer litt sent. Endret 18. desember 2006 av Hrisebro Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 I dag fikk jeg en pakke i posten.Den skal puttes under juletreet Jeg er litt treg pga sjukdom (inn/ut av sykehuset), men skal sørge for at den blir postet i kveld/morgen tidlig. Håper personen jeg sender til har forståelse for at gaven kanskje kommer litt sent. 7527892[/snapback] håper virkelig du har lest denne listen: http://www.posten.no/portal/kalender#pakkeinnland Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) I dag fikk jeg en pakke i posten.Den skal puttes under juletreet Jeg er litt treg pga sjukdom (inn/ut av sykehuset), men skal sørge for at den blir postet i kveld/morgen tidlig. Håper personen jeg sender til har forståelse for at gaven kanskje kommer litt sent. 7527892[/snapback] håper virkelig du har lest denne listen: http://www.posten.no/portal/kalender#pakkeinnland 7527986[/snapback] Ja, men jeg kan ikke stort for at jeg ble sjuk. En pungtert lunge måtte fikses, jeg måtte opereres og være på sjukehus en uke. Derfor må det bli som det ble. Jeg kan ikke gjøre noe annet en å unskylde. I følge den listen bør det gå akuratt også.. Endret 18. desember 2006 av Hrisebro Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) syns du skrev tidligere her at mora de skulle levere den Men det er lov å være sjuk Men håper jeg får pakken fredag... ellers kan jeg faktisk slite med å hente denn innen 14 dagers tia den ligger på posten Endret 18. desember 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 syns du skrev tidligere her at mora de skulle levere den 7528034[/snapback] Vel. Det gikk ikke helt bra.. Men. Det får bli som det blir, og jeg unskylder. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Pft, folk må jo ikke få anfall selv om pakken kommer en dag for sent. Det viktigste er jo at den kommer Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hmm. Er litt kjipt hvis oakken kommer dagen etter at man drar på 2 ukers ferie. Hvis pakken/brevet kommer direkte i postkassen blir den jo liggene der, og blir kanskje våt. Hvis man drar på 2 ukers ferie har man kanskje en avtale med at naboen tar inn posten for deg, da. Skjønner hrisebro. Men håper for mottakerens del at h*n rekker å hente pakken før en evt. ferie. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Pft, folk må jo ikke få anfall selv om pakken kommer en dag for sent. Det viktigste er jo at den kommer 7529416[/snapback] Kjøpte min gave idag og sender den imorgen. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Da var pakken sendt, og satser på at den skulle komme fram. Vær så god ****. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Har fått pakken tror jeg Et brev. Vil ikke åpne dette før julaften. Vil jo ikke ødelegge spenningen. Heter forresten ikke bakkefjord til etternavn Lenke til kommentar
applemania Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Teggy og den jeg fikk oppgave å sende gave til; den kommer, men kanskje ikke akkurat 24. Spørs hvor kjappe de på Posten er. Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Har fått gaven min men ingen navn på pakken, kun Secret Santa Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Har fått gaven min men ingen navn på pakken, kun Secret Santa 7531534[/snapback] Kansje navnet står inni pakken? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Min kommer litt sent pga litt komplikasjoner med sendingen i dag. :| Må beklage til mottakeren min, og håpe at h*n ikke blir lei seg. H*n får et brev i tillegg, da. håper det hjelper. xD Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 *pakke opp* 7531568[/snapback] Julegaver skal pakkes opp på julaften! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Min ble nok sendt i dag, hvilket muligens er for sent da den skal et stykke sørøst. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Vanskelig å finne en god gave. Vurderer å snekre noe selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå