-Redhead- Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Vi trenger en logo. Et slikt prosjekt trenger nesten en egen logo, ikke sant? 7262916[/snapback] 2 forslag: Blei det litt for mye farge på de ringene bak kanskje? Endret 12. november 2006 av -Redhead- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Slik som jeg har forstått det velger B-real hvem som sender til hvem. Han vil gi oss adressene. 7267255[/snapback] Helt korrekt. Jeg sender dere adressen og hvem det er dere skal sende til. Jeg skal ikke ha pakkene, det skal dere sende selv direkte til vedkommende dere får -Redhead-: Ikke vet jeg. Skal se nærmere på det når jeg står opp igjen. Er for trøtt til å vurdere noe nå. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Da joina jeg nå kan en glede seg til jul Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Meldt meg på (håper jeg) (Ikke forvent så altfor store gaver av meg da ) EDIT: Leif Endret 12. november 2006 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg blir med, har sendt e-posten Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Virker morsomt, må lese igjennom første post et par ganger til for å skjønne opplegget ordentelig men er sugen på å joine Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hm. Jeg får lønning ganske tett oppunder julaften, og det er jo da en fare for at posten ikke får levert gaven tidnok. Er dette veldig krise? For jeg har lyst til å være med, men kommer ikke til å låne penger for å kunne være med Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Virker morsomt, må lese igjennom første post et par ganger til for å skjønne opplegget ordentelig men er sugen på å joine 7271652[/snapback] Er det ting som er uklart og som bør omformuleres så bare si ifra.Hm. Jeg får lønning ganske tett oppunder julaften, og det er jo da en fare for at posten ikke får levert gaven tidnok. Er dette veldig krise? For jeg har lyst til å være med, men kommer ikke til å låne penger for å kunne være med 7273454[/snapback] Så lenge vedkommende får pakken sin og du lover å gjøre det du kan for at pakken kommer fram så skal nok det gå greit (speiderløftet ) Har lagt til enda noen til på lista. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Så lenge vedkommende får pakken sin og du lover å gjøre det du kan for at pakken kommer fram så skal nok det gå greit (speiderløftet ) 7273540[/snapback] Vel, ja. Den blir jo sendt før julaften, men posten stresser i jula:P Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg gidder ikke å redigere meg selv inn i listen, men b-real, legg meg til Alt for en god sak! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Og da var jeg meldt på Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg gidder ikke å redigere meg selv inn i listen, men b-real, legg meg til Alt for en god sak! 7273600[/snapback] Jeg vil ha gaven din! Melder meg på i løpet av dagen, haha. Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Er det ikke en sånn regel at man må vite hva som er i pakken når man motar den på posthuset eller noe a? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Er det ikke en sånn regel at man må vite hva som er i pakken når man motar den på posthuset eller noe a? 7276063[/snapback] Det har jeg aldri hørt om før Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Er det ikke en sånn regel at man må vite hva som er i pakken når man motar den på posthuset eller noe a? 7276063[/snapback] Da hadde det jo blitt veldig vanskelig å sende julegaver... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Vel, ja. Den blir jo sendt før julaften, men posten stresser i jula:P7273568[/snapback] Vel..så lenge vedkommende får pakken og du gjør ditt beste så Jeg gidder ikke å redigere meg selv inn i listen, men b-real, legg meg til Alt for en god sak!7273600[/snapback] Hrmp..late faen Er det ikke en sånn regel at man må vite hva som er i pakken når man motar den på posthuset eller noe a?7276063[/snapback] Nei, det er ingen regel på det, men det sier seg selv at innholdet i pakken ikke skal være hva som helst da Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Nei, det er ingen regel på det, men det sier seg selv at innholdet i pakken ikke skal være hva som helst da 7276131[/snapback] Ja, om jeg skal være med, vil jeg ha en forsikring om at jeg ikke blir sittende med noe vulgært eller upassende når jeg pakker opp gaver med familien på julaften... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Ja, om jeg skal være med, vil jeg ha en forsikring om at jeg ikke blir sittende med noe vulgært eller upassende når jeg pakker opp gaver med familien på julaften... 7276140[/snapback] Det sier seg selv at den garantien kan ikke jeg gi dere. Da åpner dere heller pakken en annen gang på dagen og ikke med bestemødre og annet stuff Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Denne må jeg ha i mine innlegg så jeg muligens kan melde meg på senere. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Nei, det er ingen regel på det, men det sier seg selv at innholdet i pakken ikke skal være hva som helst da 7276131[/snapback] Ja, om jeg skal være med, vil jeg ha en forsikring om at jeg ikke blir sittende med noe vulgært eller upassende når jeg pakker opp gaver med familien på julaften... 7276140[/snapback] Liten pose med bakepulver og en dildo. Kvelden er sikret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå