Sir Zu Zwat Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Viktig melding: Den som skal kjøpe gave til meg: For det om det ser slik ut (postcount), er jeg ikke interessert i World of Warcraft. Så, får håpe dere klarer la være kjøpe noe ala det. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Viktig melding:Den som skal kjøpe gave til meg: For det om det ser slik ut (postcount), er jeg ikke interessert i World of Warcraft. Så, får håpe dere klarer la være kjøpe noe ala det. 7498671[/snapback] Godt å vite Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Mangler vel og skjemaet for hva man skal skrive, og mailen man skal skrive til.. 7316012[/snapback] Neida. Send en epost til adressen [email protected] med følgende informasjon: 1. Ditt alias på forumet (nicket ditt) 2. Ditt egentlige navn 3. Din postadresse 7316628[/snapback] Altså navn og postadresse skal stå på pakken/brev slik at viss personen har flytta eller at breve havner feil at det kommer tilbake i det minste. Jeg skrev mitt navn og hans navn på til og fra lappen.. og sender med en liten julehilsen i pakken *p.s* Du som får pakka mi... jeg kan ikke å pakke inn gaver Håper også at du blir fornøyd Blir det lagt ut hvem som fikk hva senere her? eller skal det ikkes skrives eller får den eget emne? *lurer på hva jeg får * Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Er det lov å kontakte denne personen jeg sender til? Vil vite om denne personen har fått min gave eller ei, selv om jeg har ikke sendt enda.. snartsnart Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Er det lov å kontakte denne personen jeg sender til? Vil vite om denne personen har fått min gave eller ei, selv om jeg har ikke sendt enda.. snartsnart 7504105[/snapback] "Har du fått gaven din? Ikke at jeg sendte den, altså.." Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 hehe, litt ironisk ja menmenmen.. Den ligger ihvertfall klar her, må bare ta meg en tur til posten, blir nok mandag på meg siden jeg er utrolig opptatt med skolegreia Lenke til kommentar
Musty Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 da har jeg kjøpt inn min pakke. Har ikke anelse om personen kommer til å like det, men jeg hadde i allefall jublet om jeg hadde fått det jeg har kjøpt =) Sender den i morgen Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Blir sendt i dag Håper den persoene blir fornøyd Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Er det lov å kontakte denne personen jeg sender til? Vil vite om denne personen har fått min gave eller ei, selv om jeg har ikke sendt enda.. snartsnart 7504105[/snapback] Du kan vel vente til litt etter julaften å spørre? Blir jo bare å ødelegge spenninga ved å si at du har sendt den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 da var gaven kjøpt, pakket og snart sendt. håper virkelig denne personen liker gaven min og setter pris på kunsten jeg tegna på kortet Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg har enda ikke kjøpt gaven jeg. Har ikke hatt tid men skal se om jeg får gjort det iløpet av helga. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg sender i morgen. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Da har jeg sendt gaven avsted. Pakket pent inn i en eske Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Skal sende min gave i morgen. Håper den jeg sender til blir fornøyd. b-real: Lager du en ny tråd for å skrive hva man fikk? Eller skriver vi det her? Ikke det at noen må skrive det nå hvis de har fått den, det må man vente med! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Skal sende min gave i morgen. Håper den jeg sender til blir fornøyd. b-real: Lager du en ny tråd for å skrive hva man fikk? Eller skriver vi det her? Ikke det at noen må skrive det nå hvis de har fått den, det må man vente med! 7510489[/snapback] Hmmm..godt spørsmål. Ta det bare i denne threaden Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Men husk å takke for gavene deres da folkens Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Pakker er levert og ble send som brev selv om den ser ut som en innpakka pakke. Dette pågrunn av stor mangel av smart pakker i steinkjer Ble jo litt biligere frakt enn regnet med ^^ Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Da har jeg sendt gaven. Håper mottakeren blir fornøyd. Portoen var billigere enn jeg trodde. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Da er gaven sendt.. Nå gleder je gmeg til å få min gave Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Postmann Pat reiste med min i går.... Mottakeren blir nok happy, tipper jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå